پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
استاندار همدان گفت: نرخ مشارکت اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان به 48.2 درصد رسیده است.

شعار سال: محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در مراسم جشن خودکفایی دو هزار و 644 خانواده زیرپوشش کمیته امداد با بیان اینکه امروز نهاد مقدس کمیته امداد و خانواده بزرگ امداد از برکات انقلاب و اندیشه امام راحل است، اظهار کرد: با نگاه به تاریخ معاصر کشور حضرت امام خمینی(ره) همیشه کمیته امداد را مد نظر داشت.

وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس نگاه ویژ‌ه‌ای به مستمری‌بگیران زیرپوشش دستگاه‌های حمایتی دارد، افزود: از سال گذشته مستمری این افراد توسط دولت و مجلس افزایش یافته اما با مشکلات اقتصادی کافی نیست و باید توجه‌ها بیشتر شود.

استاندار همدان با بیان اینکه امسال 146 جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری در همدان برگزار شده است، گفت: اگر امروز نرخ مشارکت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در کشور41.1 درصد است این رقم در استان همدان به 48.2 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: نرخ اشتغالزایی استان همدان در بهار امسال به 0.7 درصد افزایش یافته و به 8.2 درصد رسیده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه تعهد ایجاد اشتغال در استان سال گذشته 19 هزار و 900 شغل بوده است؛ خاطرنشان کرد: ایجاد شغل برای 33 هزار و 657 نفر در سامانه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه شغل ایجاد شده کافی نیست چون بیکار زیاد است، یادآور شد: برای ایجاد اشتغال یک هزار و 331 میلیارد تومان وام به متقاضیان و یک هزار و 300 میلیارد تومان دیگر نیز توسط بانک‌ها پرداخت شده که در مجموع تسهیلات اشتغال بانک‌ها را به دو هزار و 731 میلیارد تومان رسانده است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 13970525000583، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
بازم حس میکنم نسبت به سایر استان ها از درصد خوبی برخوردار باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین