پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
فرماندار آستارا از سرمایه‌گذاران و متقاضیان کسب و کار این شهرستان خواست تا از فرصت های ویژه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی استفاده کنند.

شعار سال: یونس رنجکش درجلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و بوم گردی شهرستان آستارا گفت: با توجه به تسهیلات حمایتی خوبی که دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی فراهم شده است و همچنین حمایت هایی که استانداری گیلان و فرمانداری آستارا در این زمینه دارد فرصت های خوبی برای جهش اشتغالزایی فراهم شده است.

وی ادامه داد: وظیفه ما فراهم کردن بسترهای لازم برای حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال است و این افراد و متقاضیان هستند که باید با شناخت دقیق فرصتهای کسب و کار در شهرستان آستارا و داشتن مهارت‌های لازم حرفه‌ای از حمایت‌ها بهره‌مند شود.

فرماندار آستارا ضمن تأکید بر کاهش بروکراسی های اداری در دستگاه‌های اجرایی شهرستان از مدیران ادارات خواست نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند چون سرگردان کردن سرمایه گذاران و متقاضی ایجاد اشتغال پذیرفته نیست.

وی یادآور شد: همه مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی آستارا وظیفه دارند با دقت و حوصله و دانش و اشرافیت بر قوانین نسبت به راهنمایی متقاضیان اقدام کنند.

رنجکش با اشاره به ثبت نام ۵۰۹ متقاضی برای ایجاد طرح های اشتغالزایی در آستارا از طریق سامانه کارا یادآور شد: ۹۵ طرح در قالب فراگیر و روستایی در کارگروه شهرستان به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم در زمینه جذب تسهیلات بانکی برای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و فراگیر بانک‌ها نیز مساعدت لازم داشته باشند.

فرماندار آستارا همچنین از تصویب ۷۵ طرح جدید در این جلسه نیز خبر داد که برای اجرای آنها بیش از 285 میلیارد ریال تسهیلات درخواست شده است.

وی همچنین به اجرای طرح‌های بوم گردی در آستارا اشاره و افزود: ۸۴ متقاضی ایجاد طرح بوم گردی در آستارا تشکیل پرونده داده اند که از این تعداد ۱۹ طرح مورد تصویب شهرستان قرار گرفت و مابقی در دست بررسی است که پس از دریافت پروانه موافقت اصولی باید در سامانه کارا ثبت نام تا از تحصیلات بهره‌مند شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 28 تیر 97، کد مطلب: 646105، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
کاش سرمایه گذاران در راه اقتصاد پایبدار اشتغالزایی کنن و با خدا معامله کنند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین