پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۲۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: این بانک برای پرداخت تسهیلات در بخش مکانیزاسیون که منجر به ارتقای بهره وری در تولید می شود، از محدودیت خاصی برخوردار نیست.

شعارسال: روح الله خدارحمی روز پنجشنبه در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین افزود: توسعه مکانیزاسیون و استفاده از ماشین آلات جدید بدون شک منجر به ارتقای بهره وری و افزایش تولید در بخش کشاورزی می شود.
مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین گفت: در بخش بذر مورد نیاز کشاورزان نیز محدودیتی در پرداخت تسهیلات نداریم.
خدارحمی با اشاره به خسارات قابل توجه سرمازدگی به چندین استان کشور در فروردین ماه امسال، اظهار امیدواری کرد با گسترش فرهنگ بیمه در بین کشاورزان بتوان ریسک فعالیت در این بخش که به تامین امنیت غذایی کشور مرتبط است را کاهش داد.
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از طرح های بزرگ دولت اختصاص 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای ارایه تسهیلات اشتغالزایی روستایی است،افزود: اختصاص این منابع برای اجرای طرح های تولیدی بدون شک به رونق اقتصادی در این مناطق کمک خواهد کرد.
وی اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها باید به طرح هایی اختصاص یابد که ضمن تایید دستگاه های مربوطه، اشتغالزایی قابل توجهی نیز به همراه داشته باشند.
خدارحمی با بیان اینکه به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی سرعت خواهیم بخشید،افزود: در همین راستا تلاش می کنیم تا پرونده های موجود متقاضیان در استان قزوین که مشکل خاصی ندارند تا پایان ماه جاری به مرحله پرداخت برسند.
وی با بیان اینکه معمولا 60 درصد پرونده های ارسالی به بانک برای دریافت تسهیلات روستایی جذب می شوند،افزود: اگر پرونده ای قابل پرداخت نبود به سراغ متقاضیان دیگر می رویم تا سهم خود از منابع ابلاغی برای تسهیلات اشتغالزایی روستایی را بپردازیم.
خدارحمی اظهار داشت: بانک کشاورزی با همه ظرفیت خود به کمک دولت آمده تا به رونق اقتصادی کشور و اشتغالزایی جوانان کمک کند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه یکی از اولویت های بانک کشاورزی ارایه تسهیلات به بخش گلخانه ای است،اظهار داشت: تخصیص و پرداخت وام به این طرح ها اگر متقاضیان از آورده مناسبی برخوردار بوده و مشکل خاصی نداشته باشند به راحتی و با سرعت انجام می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار : 7 تیر 1397، کد خبر: 636258 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ا.ف75
خبر هایی که در زمین های کشاورزی می شنویم با عملکردی که از مسئولان می‌بینیم و حرف‌هایی که از کشاورزان می شنویم با هم در تناقض هستند این تناقض ها در نهایت منجر به بهم ریختگی در صنعت کشاورزی که یکی از مهم‌ترین صنعت های حال حاضر ایران می‌باشد می‌شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
باید تا حد امکان بهره این وام ها کاهشپیدا کنه و به کشاورزا سود کمتری تعلق بگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین