پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۳۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
استاندار قزوین از چهار واحد صنعتی و کشاورزی در شهرستان های آبیک، البرز و تاکستان بازدید کرد. هدف از این بازدیدها، آشنایی با ظرفیت و قابلیت های بخش های صنعت و کشاورزی استان و نیز در جریان قرار گرفتن با مسایل و مشکلات بهره برداران و فعالان این عرصه است.
شعارسال: استاندار قزوین گفت: تقویت بخش کشاورزی به دلیل تامین و امنیت غذایی همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هست.

عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه و در جریان بازدید از چهار واحد صنعتی و کشاورزی در شهرستان های آبیک، البرز و تاکستان، تاکید کرد:
قزوین از گذشته های دور همواره از ظرفیت های بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار بوده تا جایی که باید ضمن گسترش ظرفیت های حوزه صنایع تبدیلی استان، در بخش دامپروری نیز توانمندی های راکد را فعال کرد.
این مقام عالی استان اضافه کرد: هدف از این بازدیدها، آشنایی با ظرفیت و قابلیت های بخش های صنعت و کشاورزی استان و نیز در جریان قرار گرفتن با مسایل و مشکلات بهره برداران و فعالان این عرصه است.
سردخانه 32 هزار تنی بهاردشت ایرانیان در سه راهی کهک شهرستان تاکستان و شرکت صنایع تبدیلی و صادرات محصولات کشاورزی خادم مولا در شهرستان البرز از جمله واحدهای مورد بازدید استاندار قزوین بودند.
مجتمع کشت و صنعت شریف آباد (گاوداری شیری) در شهرستان البرز با ظرفیت چهار هزار و 590 راس به همراه مجتمع کشت و صنعت مساله با ظرفیت یک هزار راس گاو شیری و 2 هزار و 300 راس بز شیرده خارجی در آبیک از دیگر واحدهایی بودند که استاندار قزوین از آنها بازدید به عمل آورد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 14شهریور 97، کدخبر: 83023920، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
خوبه که در جریان مشکلات فعالان زمینه کشاورزی قرار بگیرند و درصدد حل مشکلاتشون باشن
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین