پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از حمایت مسئولان استان از پروژه‌های دانش بنیان خبر داد.

شعار سال: منوچهر حبیبی اظهار داشت: ایجاد پروژه‌های صنعتی و تولیدی در داخل استان توسط سرمایه‌های خارجی موجب رونق اشتغالی شده و این بهره برداری، نقطه قوت جذب سرمایه گذار خارجی است.

وی تصریح کرد: به سبب مطالعاتی که کشورهای خارجی انجام داده‌اند ، سرمایه گذاری در استان و کشور به جهت دسترسی سریع و آسان به کشورهای اروپایی و آسیایی و سایر کشورها برای سرمایه‌گذران خارجی عملی به نفع است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین افزود: تکنولوژی موضوع مهمی در صنعت بوده و قابلیت جابجایی ندارد چراکه در واقع تکنولوژی دانش ، فناوری و علم است.

حبیبی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران خارجی در هر کشوری کمک کننده به تولید، رونق اقتصادی، اشتغال، ارزآوری و توسعه تکنولوژی ارتباطی هستند.

وی ادامه داد: متخصصان داخلی موظف هستند در عرصه‌های علم، فناوری و پروژه‌های دانش بنیان از این علم بهره برده و همراه با تکنولوژی توقف ناپذیر و گستره قدم بردارند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین بر اهمیت وارد کردن منابع مالی و ارز به داخل کشور جهت بهبود توان مالی در پروژه‌های اقتصادی تاکید کرد.

حبیبی از حمایت ویژه مسئولان استان قزوین از طرح‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: طرح‌های دانش‌بنیان دارای توجیه اقتصادی در استان حمایت می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 25 اردیبهشت 97، کد مطلب: 1726708: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین