پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
ساداتی‌نژاد با بیان اینکه رئیس جمهور مهمترین ماموریت وزارت جهاد کشاورزی را در حوزه امنیت غذایی پایدار عنوان کرده، گفت: رئیس جمهور همچنین بر افزایش روحیه جهادی پرسنل تاکید داشتند. رئیس جمهور بر تولید غذای سالم، باکیفیت و ارزان بر پایه تولید داخل و همچنین اصلاح الگوی کشت به عنوان یک موضوع محوری مهم در وزارت جهاد کشاورزی که براساس قانون ابلاغ شده تاکید داشتند.
شعار سال: سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیما درباره تاکیدات رئیس جمهور در نظارت ستادی از وزارت جهادکشاورزی گفت: این بازدید فرصت مغتنمی برای وزارت جهاد کشاورزی که در خصوص اجرای برنامه تحولی این وزارتخانه در دولت سیزدهم گزارشی را از اقدامات خود ارائه دهد.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه رئیس جمهور مهمترین ماموریت وزارت جهاد کشاورزی را در حوزه امنیت غذایی پایدار عنوان کرده، گفت: رئیس جمهور همچنین بر افزایش روحیه جهادی پرسنل تاکید داشتند.

به گفته وزیر جهاد کشاورزی، رئیس جمهور بر تولید غذای سالم، باکیفیت و ارزان بر پایه تولید داخل و همچنین اصلاح الگوی کشت به عنوان یک موضوع محوری مهم در وزارت جهاد کشاورزی که براساس قانون ابلاغ شده تاکید داشتند.

وی افزود: رئیس‌جمهور همچنین در این نظارت، بر اصلاح الگوی مصرف آب تاکید داشتند، زیرا در مصرف آب کشاورزی ضروری است بتوانیم بر پایه الگو‌های مناسب با استفاده از آبرسانی‌های زیرسطحی، روش‌های نوین و مدرن، صرفه‌جویی در آب داشته باشیم.

به گفته ساداتی‌نژاد، رئیس‌جمهور همچنین بر تکمیل زنجیره ارزش و صنایع تبدیلی در استان‌های مختلف بخصوص قطب‌های کشاورزی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران تاکید داشتند.

مقام عالی وزارت، توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و تولید سبزی و صیفی در بستر گلخانه را از دیگر تاکیدات رئیس جمهور عنوان کرد.

وی ادامه داد: ارزان‌سازی و جایگزینی خوراک دام در داخل کشور برای بی نیازی از واردات مورد تاکید رئیس جمهوری است.

وزیر جهاد کشاورزی به تاکید ریاست جمهوری بر تولید دانه‌های روغنی اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور بر سلامت محصولات کشاورزی برای شهروندان ایرانی و صادرات تاکید داشتند و وزارت جهاد کشاورزی باید کار‌هایی که در ده ماهه گذشته آغار کرده را توسعه دهد.

وی گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه بر تولید علوفه در مراتع داشتند و عنوان کردند که مراتع بستر بسیار خوبی برای علوفه است.

ساداتی‌نژاد، تنوع سبد پروتئینی در راستای ارزان‌سازی را از دیگر تاکیدات رئیس جمهور برشمرد و یادآور شد: رئیس جمهور همچنین بر کاشت یک میلیارد درخت تاکید داشتند و عنوان کردند که این برنامه مهم با کمک مردم انجام شود. در توسعه بخش کشاورزی نیز باید بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی در بحث سرمایه گذاری بهره‌مند شویم و بر بستر مردم توسعه کشاورزی را پیش ببریم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۹۰۹۹۱، www.maj.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین