پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
معاون عمرانی استاندار قزوین از آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب سد طالقان به استان خبر داد.

شعار سال: علی فرخزاد در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب استان قزوین با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب استان قزوین ، بحران آب را یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور دانست و گفت: پروژه انتقال آب سد طالقان به استان قزوین با دو پیمانکار برای تصفیه‌خانه و خط انتقال آغاز به کار کرده و به عنوان یکی از سنگین‌ترین پروژه‌های آبی کشور نیازمند اعتبارات لازم است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک به تازگی اشاره و تکمیل پروژه فاضلاب شال، اسفرورین و اقبالیه را از اهم فعالیت‌های استان قزوین در این زمینه شمرد و افزود: با اجرای این طرح، بسیاری از مشکلات آب و فاضلاب آن مناطق مرتفع خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات و نیازمندی‌های آب و فاضلاب مجتمع‌های روستایی قاقازان ، مناقصه تصفیه‌خانه‌های مهرگان، شریفیه، محمدیه و بیدستان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد برای انجام پروژه فاضلاب ضیاآباد از اعتبارات و مشارکت صندوق روستایی استفاده شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۲۰۰۰۰۲۲۲  ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین