پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قزوین از احداث پروژه فاضلاب روستای زیاران خبر داد و گفت: در صورت موقوفه بودن چاه شرب حفر شده، این مشکل با آستان قدس رفع می‌شود.

شعار سال: محمد علیزاده اظهار داشت: زمینی از سوی شورای روستای قشلاق شهرستان آبیک برای حفر یک حلقه چاه جدید به شرکت آبفای روستایی واگذار شده که پس از حفر چاه،مسؤولانآستان قدس اعتراض کردند که زمینی در داخل موقوفه آستان قرار دارد.

وی افزود: شرکت آبفای روستایی استان قزوین از موضوع مذکور اطلاعی نداشت و طی جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان آبیک مقرر شد موضوع مورد بررسی قرار گیرد که آیا زمین واگذار شده برای حفر چاه آب در داخل موقوفه آستان قدس رضوی قرار گرفته یا متعلق به این روستا است.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر چاه شرب روستای قشلاق در داخل مدار قرار دارد و خط انتقال و برق آن هم قرار است انجام دهیم.

علیزاده اضافه کرد: در روستای قشلاق شهرستان آبیک مقداری کمبود آب وجود دارد که با حفر چاه جدید این مشکل باید حل و فصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمینی که در روستای قشلاق نسبت به حفر چاه اقدام شده اگر داخل موقوفه آستان قدس باشد از محل اعتبارات سال 97 تأمین اعتبار شده و هزینه آن به آستان پرداخت می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه برای انجام طرح سیستم فاضلاب روستایزیاراناز طریق یک بانک اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: برای احداث محل مخزن فاضلاب و تصفیه‌خانه سیستم فاضلاب روستایزیاراننیاز به سه هزار متر مربع زمین داریم که با مسؤول آستان قدس برای واگذاری این مقدار زمین رایزنی و توافق صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قزوین افزود: اعتبار اولیه برای اجرای سیستم فاضلاب در روستایزیاران50 میلیارد ریال اعتبار است و از طریق اعتبارات شهرستانی هم باید اعتبار تأمین شود.

علیزاده ادامه داد: در حال حاضر اجرای سیستم فاضلاب سه روستای بکندی،نیکویهوزیاراندر دستور کار قرار گرفته که پیمانکار این پروژه‌ها تعیین شده و همان پیمانکار پروژه خط انتقال آب سد طالقان به قزوین است.

وی یادآور شد: طبق هماهنگی با وزارت نیرو نسبت به کلنگ‌زنی یکی از پروژه‌های سیستم فاضلاب روستاهای مذکور اقدام می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960823000549: www.qazvin.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین