پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
معاون حفاظت و بهره‌برداری از آزادسازی بیش از ۲۵ هزار متر مربع از اراضی رودخانه شاهرود در استان قزوین خبر داد.

شعار سال: یدالله ملکی اظهار داشت: تاکنون کلیه تصرفات صورت گرفته شده در گذشته را به صورت رودخانه شناسایی کرده و اخطارهای لازم به مالکین نیز در این رابطهابلاغ و آن دسته از مالکان که توجه به اخطارها نکرده‌اند در محاکم قضایی تشکیل پرونده داده که احکام مربوط به تدریج در حال صدور است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری جهت جلوگیری از تصرفات جدید عنوان کرد: تصرفات حاشیه رودخانه سبب افزایش قدرت و سرعت سیل می‌شود و خسارات جبران ناپذیری بر جای می‌گذارد.

وی عنوان کرد: در این بین اقدامات شرکت آب منطقه‌ای جهت تصرفات برای حفاظت از جان و مال مردم و ابنیه‌های دولتی مانند پل، جاده‌ها و خطوط گازو غیره است.

ملکی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با پدیده زمین‌خواری به منظور حفاظت و صیانت از بستر رودخانه‌ها به عنوان ثروت ملی تصریح کرد: با اعمال تبصره 3 و4 ماده2 قانون توزیع عادلانه آب و ماده 9 لایحه قانون دفع تجاوز از تاسیسات آب کشور پس از اخذ احکام قضایی با همکاری نیروی انتظامی بیش از 25000 متر مربع از اراضی حاشیه رودخانه شاهرود در منطقه الموت واقع در استان قزوین تصرف و آزاد شد.

وی افزود: با طرح شکایت در مراجع قضایی و پیگیری‌های به عمل آمده تصرف اراضی بستر رودخانه شاهرود در منطقه الموت رود که به صورت خاکریزی و انحراف سیلاب انجام شده است، شناسایی و پس از طی روال قانونی و اخذ احکام صادره قضایی بازگشایی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:1577166، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین