پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۹
مشاور رئیس قوه‌ قضائیه گفت: در پرونده هفت‌سنگان قزوین، زمین ۲۷ هکتاری جدیدی کشف شده که توسط تعاونی سازمان‌های اداری تصرف شده و گزارش آن به رئیس قوه قضائیه ارسال شده است.

شعار سال: ناصر سراج در حاشیه انتخاب هیأت منصفه دادگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران، گفت: بنده ۴۰ سال سابقه کار در قوه قضائیه دارم و بارها درخواست بازنشستگی‌ام را قبول نکردندو در نتیجه با فشار خودم از سازمان بازرسی کل کشور خارج شدم وگفتم که یک جوان بیاید که بتواند کار را بهتر انجام دهد.

مشاور رئیس قوه قضائیه در مورد شایعات مطرح شده در پرونده هفت‌سنگان قزوین نیز گفت: این پرونده از سال ۵۷ مطرح بوده و همان سال‌ها این زمین را قطعه بندی و واگذار کردند و افرادی به عنوان تعاونی زمین‌ها را خریداری کردند.

سراج گفت: علاوه بر آن زمین ۲۷ هکتاری از زمین‌های کنار این تعاونی هم کشف کردیم که سازمان‌های اداری در آن دست داشتند و آن راقطعه بندی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: چهار گزارش در این زمینه تهیه شد و به آیت الله رئیسی دادم که ایشان هم دستور اکید برای بررسی داد.

مشاور رئیس قوه قضائیه در مورد باستی هیلز و لواسانات نیز گفت: گزارش‌های آن تهیه شده که مورد توجه رئیس قوه قضائیه قرار گرفته است.در مورد لواسانات نیز گزارش‌های متعددی تهیه شد که خود آیت الله رئیسی گفت، بهترین گزارش بود و دستور بررسی این موارد را هم داده و در آینده اقدامات خوبی روی این مسائلی که مطرح شده صورت خواهد گرفت و پاسخ افکار عمومی داده خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 16 مهر 98، کد مطلب: 23149: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین