پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۶۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
استاندار قزوین نسبت به مشکل جدی کم آبی در استان قزوین هشدار داد.زاهدی اظهار داشت: در صورتی که مردم نسبت به خطرکم آبی توجیه شوند می توانیم گام های بلندتری را برای کنترل مصارف آب در استان برداریم. زاهدی یادآور شد: در مدیریت چاه های آب نیز تنها نباید به فکر منافع کوتاه مدت باشیم و باید به گونه ای اقدام کرد که دشت قزوین زنده مانده و نسل های آینده نیز از منافع آن برخودار شوند.

شعار سال: استاندار قزوین در شورای حفاظت از منابع آبی که در استانداری قزوین برگزارشد گفت: مشکل کم آبی در استان جدی است و در این راستا اگر مصرف آب در استان کنترل نشود، مردم در سال های بعد با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه خواهند بود.

زاهدی اظهار داشت: در صورتی که مردم نسبت به خطرکم آبی توجیه شوند می توانیم گام های بلندتری را برای کنترل مصارف آب در استان برداریم.

وی افزود: مشکل آب در استان جدی است و طبق شواهد سال آینده نیز وضع بهتری در این زمینه نخواهیم داشت.

زاهدی یادآور شد: در مدیریت چاه های آب نیز تنها نباید به فکر منافع کوتاه مدت باشیم و باید به گونه ای اقدام کرد که دشت قزوین زنده مانده و نسل های آینده نیز از منافع آن برخودار شوند.

استاندار قزوین با اشاره به درخواست های کشاورزان برای بهره مندی بیشتر از چاه های کشاورزی افزود: اگر اجازه برداشت بدون اندازه از منابع آبی به همه مردم داده شود خیانت به نسل های آینده کشور است و موجب می شود در آینده مسئولان فعلی را سرزنش کنند.

وی با اشاره به اقدام اداره آب منطقه ای برای انسداد چاه های مجاز و غیر مجاز گفت: برای انسداد چاه های فرم یک و پنج باید طبق قانون اقدام شود.

این مسئول با بیان اینکه برداشت های آب از بالادست سدهای بالاخانلو و نهب یکی از مشکلات بهره برداری از این طرح ها است، ادامه داد: باید در این خصوص یک نامه به وزیر نیرو نوشته شود تا تکلیف استان و پروژه های در حال تکمیل در این زمینه مشخص شود.

وی با اشاره به اقدام تهران برای انتقال آب از سد طالقان گفت: باید یک نامه مفصل نیز در این رابطه به وزیر نیرو نوشته شود که تکلیف قزوین برای تامین آب شرب مورد نیازش چیست؟

زاهدی یادآور شد: باید برای مصرف بهینه آب نسبت به اصلاح الگوی کشت و اولویت قراردادن پسآب برای مصارف صنعتی اقدام کرد و کاهش مصارف آبی نیز به جد در ادارات پیگیری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار8 مهر 97، کدمطلب: 758688، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ا.ف75
در شاهرود زمین ها واقعا داره دو نصف میشه از خشکی! چرا کسی به داد این ملت نمیرسه؟
ناشناس
Norway
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
آگاه سازی مردم به بحرانهای کم آبی منطقشون بزرگترین گام برای بهتر کردن اوضاعه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین