پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از سد در حال احداث بالاخانلو در شهرستان بویین زهرا با اعلام این خبر گفت: سد بالاخانلو که دارای 60درصد پیشرفت فیزیکی است، اواخر سال آینده تکمیل و آبگیری می‌شود.این مقام مسئول اظهار داشت: این سد پس از آبگیری و بهره برداری آب مورد نیاز 4هزار و 200هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین را تامین خواهد کرد.

شعار سالعبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از سد در حال احداث بالاخانلو در شهرستان بویین زهرا با اعلام این خبر گفت: سد بالاخانلو که دارای 60درصد پیشرفت فیزیکی است، اواخر سال آینده تکمیل و آبگیری می‌شود.

وی افزود: این سد برای تامین آب پنج شهر و 36روستا طراحی شده و در حال احداث است.

این مقام مسئول اظهار داشت: این سد پس از آبگیری و بهره برداری آب مورد نیاز 4هزار و 200هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین را تامین خواهد کرد.

استاندار قزوین همچنین گفت: احداث این سد به 1200میلیارد ریال اعتبار دیگر نیازمند است که فعلا تامین نشده اما پیمانکار این مجموعه توانمند است و می‌تواند کار را تا تخصیص منابع مالی لازم پیش ببرد.

سد بالاخانلو در 65جنوب شهر قزوین و در شهرستان بویین در حال احداث است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 7 آبان 97، کدمطلب: 770314، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین