پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: توسعه مجتمع های گلخانه ای از الویت های بخش کشاورزی استان برای کمک به مدیریت منابع آب و تحقق اشتغال پایدار است.

شعارسال: منوچهر حبیبی در جلسه ساماندهی و بررسی گلخانه های استان که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: افزایش جمعیت و نیاز روزافزون به مواد غذایی از مسائل مهمی است که باید متولیان امر با اتخاذ راه حلهای منطقی و بکارگیری روش های نوین در کشاورزی از جمله کشت گلخانه ای به این نیازها گاسخ دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: اولویت تسهیلات یارانه ای در بخش کشاورزی با متقاضیان ایجاد واحدهای گلخانه ای است و در این بخش حمایت های لازم صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: کشت گلخانه ای از کارهای موثر در مدیریت منابع ابی و افزایش بهره وری در تولید است.

حبیبی یادآورشد: توجه به صادرات محصولات گلخانه ای در استان باید در اولویت قرار گیرد تا هزینه های تولید هم کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین افزود: توسعه گلخانه ها در کنار اجرای روش های مدرن آبیاری از اولویت های مهم استان در حوزه کشاورزی است.

حبیبی گفت: با توجه به کم آبی و خشکسالی متوالی در سالهای اخیر لازم است کشت محصولات صیفی و سبزیجات را که آب زیادی مصرف می کنند به گلخانه ها منتقل کنیم.

وی با اعلام ارائه تسهیلات و مشوق های لازم در توسعه گلخانه ها اظهارداشت: فرمانداران باید در کوتاهترین زمان مجوزهای مربوط به احداث گلخانه ها را بدون اتلاف وقت به متقاضیان صادر کنند تا آنها بتوانند از تسهیلات پیش بینی شده استفاده کنند.

حبیبی بیان کرد: فرمانداران گزارشی از وضعیت متقاضیان احداث گلخانه ها در شهرستان خود به دفتر جذب سرمایه گذاری استان ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین یادآورشد: ۱۱۵ پروانه فعالیت در حوزه گلخانه ها در استان صادر شده و ۸۶ مورد آنها فعالند که از این تعداد ۶۶ واحد در بخش صیفی و سبزیجات اشتغال دارند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب:4364148 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
ا.ف75
با این طرح ها و کمی جدیت و همیت به خرج دادن واقعا میتونیم روز به روز در زمینه محیط زیستی یپشرفت کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین