پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۵۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۱
تولیدکننده استان آذربایجان غربی با بیان این‌که در زمینه تولید قارچ از نظر کمی و کیفی با مشکلی روبه‌رو نیست، کمبود نقدینگی را مهم‌ترین مشکل خود مطرح کرد و گفت: امیدواریم بانک کشاورزی تسهیلاتی کم‌بهره در اختیارم قرار دهد.

شعارسال: مختار محمدزاده، کارشناس کشاورزی است و 10 سال است که مجموعه تولید قارچ خوراکی خود را راه‌اندازی کرده. پرورش ماهی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های این کارآفرین توانمند است. وی در خصوص مجموعه تولید قارچ خود گفت: این مجموعه شامل 10سالن با ظرفیت تولید 130تن در سال است. با راه‌اندازی این مجموعه برای هفت نفر به صورت مستقیم، برای چهار نفر به صورت فصلی و برای بیش از 10نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

قارچ تولید شده علاوه بر عرضه در استان آذربایجان ‌غربی به استان‌های همجوار و بعضاً به تهران نیز ارسال می‌شود. این تولیدکننده استان آذربایجان غربی با بیان این‌که در زمینه تولید قارچ از نظر کمی و کیفی با مشکلی روبه‌رو نیست، کمبود نقدینگی را مهم‌ترین مشکل خود مطرح کرد و گفت: امیدواریم بانک کشاورزی تسهیلاتی کم‌بهره در اختیارم قرار دهد. وی افزود: با وجود این‌که قرار بود تسهیلاتی مناسب در اختیار ما قرار گیرد، اما تنها 10درصد تسهیلات مورد نیاز به ما اختصاص یافت که امیدواریم مسئولان در این رابطه از ما حمایت بیش‌تری کنند. وی در پایان ضمن تشکر از سازمان جهاد کشاورزی و اداره منابع طبیعی از بانک کشاورزی تقاضا کرد با اعطای تسهیلات مناسب از این مجموعه حمایت کند تا علاوه بر افزایش تولید، اشتغال‌زایی این مجموعه نیز افزایش یابد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه سبزینه، تاریخ انتشار:9مرداد1397 ، کدخبر: 51559: www.sabzineh.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
ا.ف75
خب همون مسئولی که باید حمایت کنه با رانت خودش داره از جیب مردم میزنه تا به جیب خودش اضافه کنه! انتظاراتی دارینا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
مسیولان باید با دادن تسهیلات وام های بلند ندت از طرح های کشاورزی حمایت کنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین