پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با تأکید بر اینکه خریدوفروش وکالتی در دفاتر پیشخوان ممنوع است گفت: دفاتری قابل خریدوفروش هستند که در سه سال گذشته فعال باشند در غیر این صورت حق خریدوفروش ندارند.

شعار سال: فرزاد توکلی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با بیان اینکه در فروردین 97 ابلاغیه دولت برای تغییر پیشخوان‌های دولت اعلام شد اظهار کرد: با تغییر ساختار پیشخوان‌های دولت ریاست این کارگروه از استانداری گرفته و به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کارگروه از استانداری به مجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات منتقل‌شده افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز در این کارگروه حضور دارد و فعالیت این کارگروه به‌صورت رسمی از یک ماه گذشته آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلانبا اشاره به وجود 606 دفتر پیشخوان در گیلان گفت: در مناطق شهری استان تعداد 428 دفاتر پیشخوان داریم که از این تعداد 379 فعال و 49 دفتر غیرفعال است.

توکلی با بیان اینکه 414 دفاتر پیشخوان روستایی در استان داریم افزود: از این تعداد دفاتر پیشخوان 190 دفتر فعال و 224 دفتر غیرفعال هستند.

وی با ابراز مخالفت از خریدوفروش مجوز پیشخوان‌ها بیان کرد: دفاتر غیرفعال خدمات الکترونیکی قرار بود به مردم خدمات ارائه دهند که چنین نشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با بیان اینکه درآمدی بر اساس دریافت قبوض در پیشخوان‌های روستایی وجود ندارد گفت: از این قبیل خدمات، مانند پرداخت قبوض در حوزه پیشخوان‌های روستایی محقق نشده و برخی از این دفاتر به‌کلی غیرفعال هستند.

توکلی با اشاره به اینکه به ازای هر 10 هزار نفر جمعیت نیاز به یک دفتر پیشخوان است تصریح کرد: تأسیس تعداد بالای دفاتر بدون برنامه‌ریزی بود و از این پس فرمانداران می‌توانند پیشخوان‌های غیرفعال را به مناطق که به دفتر نیاز دارند منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه به پیشخوان‌های که دوباره فعال شوند تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت خواهد شد افزود: ساعات کار دفاتر پیشخوان مانند ساعت کار ادارات دولتی بوده و به‌هیچ‌وجه حق تعطیلی ندارند و در کلیه دفاتر باید نرخ نامه وجود داشته باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با بیان اینکه برخی از پیشخوان‌ها باید در ارائه خدمات به مردم دقت بالایی داشته باشند افزود: باید دفاتر پیشخوان در پرفراژها دقت بالای داشته باشند و مردم نیز اگر در دفاتر با خلاف قانونی مواجه شدند می‌توانند شکایت خود را با شماره‌گیری 33130462 و یا در سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی gilan.ict.gov.ir ثبت کنند.

توکلی با تأکید بر اینکه خرید فروش وکالتی در دفاتر پیشخوان ممنوع است گفت: دفاتری قابل خریدوفروش هستند که در سه سال گذشته فعال باشد در غیر این صورت حق خریدوفروش ندارند.

وی با اشاره به اینکه بالای 20 پرونده در مورد خریدوفروش غیرمجاز در استان داریم تصریح کرد: فراینده‌های تمدید، انتقال مکان و واگذاری به غیر در سایت اداره موجود است و اداره‌های در شهرستان‌ها به‌عنوان اداره‌ ICT استان نداریم و مدیران پست شهرستان‌ها را به‌عنوان نماینده خود معرفی کردیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با بیان اینکه متقاضیان تلفن ثابت درخواست خود را در سایت WWW.TCI.IR ثبت کنند گفت: مخابرات باید بعد ثبت متقاضی شرایط را بررسی کند و بعد اعلام کند که آیا توانایی دادن امتیاز به فرد را دارد و اعلام جمله امکانات نداریم توسط مسئولان دیگر معنی ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 22 مرداد 97، کد مطلب: 13970522000510:www.gilan.farsnews..com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
ا.ف75
هرچقدر در این اوضاع و شرایط به روستایی رسیدگی بشه واقعا به نفع کل کشوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین