پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: این سازمان برای افزایش تولیدات در استان، با همکاری بانک‌های عامل و اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی، وام اشتغال با بهره شش درصدی در اختیار باغداران و کشاورزان قرار می‌دهد.

شعار سال: اکبر فتحی در جشنواره برداشت آلبالو در بخش تسوج شهرستان شبستر، اظهار کرد: مهم‌ترین شاخص برای انتخاب محصول آلبالو برای جشنواره، کم آب بر بودن آن است.

وی با اشاره به این‌که دو هزار و 400 هکتار از باغات شهرستان شبستر به آلبالو اختصاص یافته، گفت: 50 درصد ظرفیت تولید این محصول در شهرستان شبستر و 50 درصد آن نیز در شهر تسوج واقع شده است، انتظار می‌رود بیش از 16 هزار تن آلبالو از باغات شهرستان برداشت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این‌که وجود صنایع تبدیلی و تکمیلی کنار این پتانسیل ارزشمند ضروری است، گفت: ارزش افزوده در صنایع فرآوری نهفته است و باید بهره برداری لازم از این مهم انجام گیرد.

وی افزود: صنایع فرآوری کمک بزرگی برای بازاریابی بوده، فسادپذیری را کاهش داده و فرصت ماندگاری را ارتقاء می‌بخشد.

فتحی با بیان این‌که اصلاح باغات در شهر تسوج به ویژه در گردو به صورت مطلوب انجام شده است، گفت: امیدوارم در آلبالو هم اصلاح باغات انجام گیرد.

این مقام مسئول با بیان این‌که در فروش محصولات باید دست دلالان را کوتاه کرد، افزود: تلاش کنیم افراد سودجو بر تولید محصولات کشاورزی حاکم نشوند.

وی بیان کرد: اگر تولید به صورت مستقیم به کارخانه‌ها و مراکز خرید فرستاده شود بر رغبت تولید کنندگان افزوده شده و بهره‌وری در بخش کشاورزی افزایش خواهد یافت.

فتحی در پایان گفت: خدا را شاکریم که بیش از 13 میلیوتن گندم در سطح کشور و در استان 800 هزار تن تولید داریم که از این میزان بیش از 500 هزار تن خرید تضمینی خواهند شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 18 تیر 97، کد مطلب: 642318، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
دوستان در شرایطی به فکر کشاورزان افتاده ان که به بخرانی عمیق برخورده ایم! همین به فکر بودن ها اگر سال ها پیش رخ می داد حالا حالاها به این روزها نمی رسیدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
بانک ها باید نهایت تلاش خئدشون رو برای رونق کسب و کار درایران به کار بگیرن واقعا و این وضعیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین