پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی گفت: بیشترین جلسات اشتغالزایی در استان بوشهر تشکیل و بیش از۳۰ میلیارد تومان وام پرداخت شد.

شعار سال: مهرداد ستوده در نشست با شهرداران و دهیاران شهرستان تنگستان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمران روستایی در استان بوشهر اظهار داشت: امسال توجه ویژه‌ای به توسعه عمران روستایی شده که اعتبارات لازم مصوب شده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات عمران روستایی در روستاهای تنگستان بیان کرد: سال قبل بیش از 32 میلیارد تومان اعتبار در اختیار دهیاری‌های تنگستان قرار گرفت که باید عملکرد اجرای پروژه‌های عمران روستایی تنگستان ارائه شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از اجرای طرح اشتغال پایدار در حوزه گردشگری روستایی خبر داد و تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه گردشگری در نوروز امسال رتبه سوم کشوری به خود اختصاص داد که نقش دهیاران باید در این عرصه تبیین شود.

ستوده با تاکید بر تبیین نقش مهم دهیاران در تحقق طرح‌های گردشگری روستایی بیان کرد: دهیاران بایدبتوانند ظرفیت‌های گردشگری روستای حوزه کاری خود را به صورت تراکت، بروشور و کتابچه برای شناسایی بیشتر تنظیم و دراختیار گردشگران و مردم قرار دهند

وی، با اشاره به اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی استان بوشهر سال گذشته رتبه دوم کشوری به خود اختصاص داد افزود: در سال گذشته بیشترین جلسات اشتغالزایی در استان بوشهر تشکیل شده که بیش از30 میلیارد تومان وام پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداربوشهر تاکید کرد: طرح‌های گردشگری در استان به ویژه در ساحل که شوراهای اسلامی متولی آن هستند در واگذاری زمین و تسهیلات نهایت همکاری می‌شود.

ستوده با بیان اینکه افرادی که در سالهای گذشته به آنان زمین برای اجرای طرح‌های گردشگری واگذار و بلا استفاده شده باید تعیین تکلیف شود گفت: کارگروه تخصصی با حضور 5 تن از دهیاران ساحلی تشکیل و با شناسایی افرادی که زمین دریافت کرده‌اند و هیچگونه طرح گردشگری و یا اشتغال‌زایی اجرا نکردند زمین‌ها از آنها پس گرفته می‌شود.

وی، ضمن تشکر از همراهی و همکاری شورای و شهرداری دلوار افزود: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری دریایی شهرساحلی دلوار تنگستان طرح پلاژ در ساحل این شهر تصویب و سرمایه‌گذار آن تعیین شده و نخستین پلاژ به صورت مدرن در این ساحل ساخته می‌شود.

با توجه به اینکه سرمایه گذار پلاژ بانوان دلوار مشخص شده و مجوزات لازم هم صادر شده اولین پلاژ است که در استان باشم و عرشه به صورت مدرن در ساحل دلوار ساخته خواهد شد.

وی از اجرای طرح پسماندهای شهری در استان خبر داد و بیان کرد: شهرداری‌های استان زمین لازم برای اجرای طرح پسماند شهری پس از ارزیابی زیست محیطی و مجوز لازم صادر می‌شود و اعتبار مورد نیاز در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه توزیع اعتبارات شهرستان‌‌ها از طریق فرمانداری‌ها انجام می‌شود خاطرنشان کرد: تخصیص آاین اعتبارات توسط استانداری انجام می‌شود که این اعتبارات با اولویت و نگاه حوزه عمرانی تخصیص لازم داده می‌شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 15 مرداد 97، کد مطلب: 1795324، www. tasnimnews.com.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
بوشهر همیشه استانی بوده که سرامد کارافرینی در کل کشور بوده و این بودجع حقشه واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین