پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۶۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از پرداخت وام اشتغال‌زایی به معتادان بهبود یافته که حداقل 6 ماه از مدت زمان پاکی آنها گذشته باشد، خبر داد.
شعارسال: فاطمه عباسی ضمن اشاره به تسهیلات سازمان بهزیستی برای اشتغال معتادان بهبود یافته، گفت: معتادانی که حداقل 6 ماه از مدت زمان پاک بودنشان گذشته و تمایل به راه اندازی کسب و کاری جدید داشته باشند می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان وام اشتغالزایی دریافت کنند.

به گفته وی، سازمان بهزیستی به معتادانی که درمان شده اند و شرایط به کارگیری آنها در مشاغل فراهم شده است این وام را پرداخت می‌کند و پاک شدن این افراد باید مورد تأیید درمانگران سازمان بهزیستی قرار گرفته باشد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به اینکه کارفرمایانی که معتادان بهبود یافته را استخدام می کنند نیز می توانند وام دریافت کنند، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به کارفرمایانی نیز که تا سقف 5 نفر از معتادان را به کار بگیرند وام پرداخت می‌کند. این وام نیز تا سقف 20 میلیون تومان به کافرمایانی که معتادان بهبود یافته دارای شرایط اشتغال را به کار می گیرند، پرداخت خواهد شد. این وام به شکل مستقیم به معتادان پرداخت نخواهد شد و پس از تشکیل پرونده در اختیار کارفرمایان قرار خواهد گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1397 ، کدخبر: 97011503441 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
خب این یکی از خبرایی که به ما ثابت میکنه میشه هنوزم به جاعه ایران امید داشت
ا.ف75
ناشناس
Norway
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
ای کاش که براشون فرصا اشتغال زایی هم ایجاد بشه تا اعتماد جامعه دوباره بهشون برگرده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین