پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۸
نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای رفع مشکل آب در تنگستان خبر داد و گفت: بخشی از شبکه توزیع آب شهرستان تنگستان نوسازی می‌شود.

شعارسال: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای رفع مشکل آب در تنگستان خبر داد و گفت: بخشی از شبکه توزیع آب شهرستان تنگستان نوسازی می‌شود.

سید کمال‌الدین شهریاری اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه انتخابیه داشته‌ایم و در نشست با مردم و بازدید از نقاط مختلف مشکلات را شناسایی و برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات مهم در شهرستان تنگستان مربوط به تأمین آب مورد نیاز است که بخشی از این مشکل مربوط به خطوط آبرسانی است که در این راستا پیگیری‌های بسیار زیادی صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، طرح توسعه و نوسازی بخشی از شبکه توزیع آب شهرستان تنگستان با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال به مناقصه رفت.

وی در ارتباط با مشکلات اسکله و بنادر نیز بیان کرد: به منظور احداث تأسیسات و توسعه اسکله‌های بنادر بوالخیر و محمد عامری شهرستان تنگستان پیگیری خوبی داشتیم و به توفیقاتی دست یافته‌ایم.

شهریاری اضافه کرد: پس از سال‌ها انتظار مردم خطه ساحلی، اسکله بندر لاور ساحلی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و اسکله بندر محمد عامری نیز با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال لایروبی شده است.

وی افزود: اختصاص اعتبارات ملی برای تکمیل اسکله بندر دلوار و همچنین احداث اسکله تخصصی صادرات مواد معدنی در بندر خور شهاب و توسعه و بهسازی سایر بنادر دشتی و تنگستان و تکمیل تجهیزات اطفای حریق اسکله‌ها از دیگر اقدامات بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری انجام شده، بیش از ۴.۷ میلیارد ریال کمک سرانه آموزشی به ۱۹۵ مدرسه و چهار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های دشتی و تنگستان پرداخت شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 4611354،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
یکی ام به فکر لایروبی رودخانه ها باشه لطفا تا مصیبتی مثل عید 98 پیش نیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین