پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تابستان سال جاری کل استان بوشهر در وضعیت قرمز از نظر تامین آب شرب قرار دارد.
شعار سال: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تابستان سال جاری کل استان بوشهر در وضعیت قرمز از نظر تامین آب شرب قرار دارد.

سید کمال‌الدین شهریاری اظهار داشت: امسال به دنبال کاهش بارش‌ها در نقاط مختلف کشور شاهد کمبودهایی از نظر تامین منابع آبی هستیم و در استان بوشهر نیز کمبودهای زیادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه‌های تائید شده شرکت آب و فاضلاب استان در تابستان سال جاری کل استان بوشهر از نظر وضعیت بحران آبی وضعیت قرمز خواهد داشت.

شهریاری یکی از بهترین راهکارها برای تامین آب مورد نیاز در استان بوشهر و جبران کمبودهای منابع آبی را استفاده از شیرین‌سازی آب دریا دانست و اضافه کرد: ایجاد و توسعه تاسیسات آبشیرین‌کن نقش مهمی در این زمینه خواهد داشت.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: از شرکت آب و فاضلاب می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر آبشیرین‌کن دلوار احداث شود تا شاهد تامین حداقل بخشی از نیازهای آب استان بوشهر و به ویژه در منطقه دلوار باشیم.

وی تاکید کرد: باید راهکارهای اساسی برای رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی تامین آب در استان بوشهر اتخاذ شود تا شاهد رفع مشکلات و کمبودهای منابع آبی باشیم و مردم کمتر در سختی باشند.

شهریاری ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت و تامین خواسته‌های مردم به ویژه در شهرستان‌های دشتی و تنگستان استفاده خواهیم کرد و امیدواریم مسئولان به مطالبات و خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشانند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397، کدخبر: 4306863 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین