پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۹۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
استاندار بوشهر با اشاره به بحران کم‌آبی در استان گفت: با توجه به اینکه این استان به لحاظ تامین اب در شرایط بحرانی قرار دارد می‌طلبد وزارت نیرو توجه ویژه‌ای به استان بوشهر کند.

شعار سال: عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان صنعت آب و برق استان بوشهر و معاون وزیر نیرو با تبریک نیمه شعبان بر توجه به فراهم شدن جاذبه ماندگاری کارکنان و متخصصان در استان بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و متفاوت بودن شرایط زندگی باید توجه ویژه‌ای برای نیروی انسانی وجود داشته باشد.

وی، با بیان اینکه قیمت برخی ملزومات زندگی در بوشهر با پایتخت کشور برابری می‌کند گفت: سطح زندگی در بوشهر با تهران به ویژه در عرصه مسکن و زمین برابری می‌‌کند که باید جاذبه‌های ماندگاری برای کارکنان در استان بوشهر افزایش یابد.

استاندار بوشهر از جذابیت‌های گردشگری بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بیش از هشت ماه از سال شرایط گردشگری در استان بوشهر با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم، فراهم است که این مهم ظرفیت مهمی برای ماندگاری کارکنان در استان فراهم کرده است.

گراوند با تاکید بر توجه وزارت نیرو به رفاه کارکنان در استان بوشهر بیان کرد: بهبود شرایط زندگی کارکنان یکی از مطالبات مهم آنان است که لازم است وزارت نیرو به این مهم توجه کند.

وی، حل مشکل تامین آب استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این استان به لحاظ تامین آب در شرایط بحرانی قرار دارد می‌طلبد وزارت نیرو توجه ویژه‌ای به این مشکل استان بوشهر کند.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های انتقال آب به اراضی کشاورزی گفت: لایه روبی کانال انتقال آب در باغات خرمای دشتستان مورد توجه قرار دارد که برای این مهم بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

گراوند افزود: اجرای بهسازی کانال انتقال آب مورد توجه قرار دارد چراکه زندگی و معیشت بخش عمده‌ای از جمعیت استان بوشهر به 34 هزار هکتار اراضی نخلستان وابسته است.

وی از خدمات صنعت آب و برق استان بوشهر قدردانی کرد و افزود: کارکنان این عرصه با تلاش شبانه‌روزی رضایت نسبی مردم در شهرها و روستاها را فراهم کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 خرداد 97، کد مطلب: 1709669، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
این مشکل ها با همکاری همه دستگاه های استان به راحتی قابل حل است
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
به وزارت نیرو دل نبندن مسیولان بوشهر
به صورت اتش به اختیار بیان و برای رضایت مردم فهیم بوشهر تلاش کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین