پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به مقابله با بحران کم‌آبی در استان گفت: در این راستا طرح مدیریت مصرف آب آشامیدنی در دستگاه‌های اجرایی و محافل عمومی اجرایی می‌شود.

شعارسال: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به مقابله با بحران کم‌آبی در استان گفت: در این راستا طرح مدیریت مصرف آب آشامیدنی در دستگاه‌های اجرایی و محافل عمومی اجرایی می‌شود.

مهرداد ستوده صبح امروز در نشست بررسی وضعیت تامین آب آشامیدنی استان بوشهر با بیان اینکه برای مقابله با بحران کم‌آبی تدابیر ویژه اندیشیده شده است اظهار داشت: تامین آب مورد نیاز مردم در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد که در این راستا فرهنگ مدیریت مصرف مورد توجه و تاکید است.

وی، با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اجرایی شدن فرهنگ مدیریت مصرف در محافل و مراکز عمومی گفت: این مهم در دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی و دیگر مکان‌های عمومی با همکاری صدا و سیما، رسانه‌‌‌ها و شوراهای اسلامی فرهنگ سازی شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیریت مصرف در مقابله با بحران کم‌‌آبی تاثیرگذار است افزود: در این راستا کمپین اصلاح الگوی مصرف آب در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

ستوده بیان کرد: با تشکیل کمپین اصلاح الگوی مصرف آب، از ظرفیت شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا استفاده از ظرفیت صدا و سیما مورد تاکید است افزود: اولویت اعتبارات تخصیصی در استان بوشهر در راستای مقابله با کم‌آبی و تامین آب مورد نیاز مناطق مختلف شهری و روستایی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1397، کدخبر: 1697746، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
امیدواریم کهاین طرح واقعا به نتیجه برسه و باقی استان ها هم الگو بگیرن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین