پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۲۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر از تامین سهمیه قیر رایگان برای آسفالت و بهسازی راه‌های بین روستایی استان بوشهر خبر داد.
شعارسال: در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان و مذاکرات استاندار بوشهر با وی، شرایط تامین قیر رایگان به دهیاریها و شهرهای زیر 20 هزار نفر مورد بررسی قرار گرفت.

وی از واگذاری قیر رایگان به راههای مشترک مورد استفاده وزارت راه و دهیاری‌ها و شهرداری‌های زیر 20 هزار نفر خبر داد و گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به روستاییان، سهمیه قیر رایگان در اختیار دهیاریها و شهرداری‌های زیر 20 هزار نفر قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر شهری و روستایی و شوراهای استاندار بوشهر بیان کرد: شرایط تامین قیر رایگان به دهیاریها و شهرداری‌های مذکور شامل تحویل نامه درخواست شهرداری‌ها و دهیاریها به دفتر امور شهری، روستایی و شوراها شامل مختصات مسیرهای مورد نظر شامل UTM نقاط ابتدایی و انتهایی، طول و عرض راه‌های مذکور، است و پس از طی این مراحل به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و حواله سهمیه قیر مورد نظر را دریافت می‌کنند.

* اختتامیه یازدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در بوشهر

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در بوشهر با اشاره به اینکه مانوس شدن با قرآن کریم انسان را به سوی خوشبختی و کمال هدایت می‌کند اظهار داشت: راه رسیدن به سعادت و کمال از راه انس با قرآن کریم می‌گذرد که این مهم باید مورد توجه خانواده‌ها قرار بگیرد.

وی با تاکید بر توجه به امر مهم فرهنگ قرآنی در تمامی عرصه اجتماع افزود: فرهنگ قرآنی، امری مهم است که باید در کنار سایر شئون زندگی فردی و اجتماعی مورد توجه باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی با برگزاری مسابقات قرآنی در عرصه‌های مختلف جامعه محقق می‌شود که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های مهمی تدوین کرده است.

سروستانی با بیان اینکه قرآن کتاب کامل انسان‌ساز و حاوی تمام برنامه‌ها و رموز تکامل و سعادت انسان است تاکید کرد: دستیابی به این سعادت نیازمند فهم معانی، مفاهیم و پیام‌های قرآنی است.

وی داشتن فرزند صالح و مأنوس با قرآن را از برکاتی عنوان کرد که هم در این دنیا و هم در آخرت گره از مشکلات والدین باز می‌کند اظهار داشت: تعلیم قرآن کریم به فرزندان یکی از حقوقی است که از سوی خداوند بر عهده هر پدری گذاشته شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تدوین طرح تعلیم قرآن کریم به فرزندان خبرداد و گفت: در این راستا طرح آموزش و تعلیم قرآن کریم به فرزندان در تبلیغات اسلامی بوشهر تدوین شده است.

* 7 نفتکش پهن‌پیکر در بدترین شرایط آب و هوایی در خارگ پهلودهی شدند

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به وضعیت نامناسب آب و هوایی و کاهش دید گفت: هفت نفتکش پهن‌پیکر در بدترین شرایط آب و هوایی در خارگ پهلودهی شدند

سید پیروز موسوی اظهار کرد: در پایانه نفتی خارگ در بدترین شرایط آب و هوایی و دید کم تیم عملیات و فنی پایانه نفتی خارگ موفق به پهلودهی 7 نفتکش پهن‌پیکر شد.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان آخرین زنجیره صادرات نفت ایران، وظیفه سنگین صادرات نفت ایران را در پایانه‌های نفتی کشور بر عهده دارد.

موسوی اضافه کرد: بهسازی و نوسازی صورت گرفته توسط کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در سراسر کشور سبب ارتقای سطح کیفی، ایمنی و عملیاتی این شرکت در تمامی پایانه‌های نفتی و میعانات گازی کشور شده است.

* خیران مدرسه‌ساز و مدرسه یار شهرستان گناوه در آیینی تجلیل شدند

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: با تلاش خیران، شهرستان گناوه در زمینه ساخت و ساز مدرسه در شرف بی نیازی است و می طلبد که این افراد در مدرسه یاری نیز مشارکت گسترده داشته باشند.

ناصر کرمی با اشاره به این‌که جایگاه آموزشی شهرستان گناوه شایسته مردم این منطقه نیست، افزود: این شهرستان همانگونه که در زمینه شاخص‌های اقتصاد در وضعیت خوبی قرار دارد باید در زمینه شاخص‌های علمی و المپیادها نیز جایگاه مناسبی داشته باشد.

وی افزود: خیران تاکنون 21 مدرسه در سطح این منطقه ساخته و43 قطعه زمین اهدا کرده‌اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1333588 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین