پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون 14 هزار میلیارد تومان وام مسکن روستایی در کشور پرداخت شده است، گفت: درصدد هستیم تا 100 درصد خانه‌های روستایی در افق 1405 مقاوم‌سازی شده باشند.
شعارسال: علیرضا تابش پیش از ظهر امروز در گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای استان در سالن همایش هلال‌احمر سمنان اظهار کرد: منابع مالی به‌تنهایی نمی‌تواند توسعه و سازندگی را به همراه آورد.

وی افزود: بوم‌گردی و صنعت گردشگری این روزها به‌عنوان یکی از منابع درآمد در روستاها مطرح شده است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده و بهره‌مندی را برد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: هر روستایی که بخواهد در صنعت بوم‌گردی و گردشگری همراهی کند؛ بنیاد مسکن آماده ارائه تسهیلات فوق‌العاده به این افراد است.

تابش با بیان اینکه برای تمام روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی تعبیه شده است، اضافه کرد: برای 38 هزار روستای کشور طرح هادی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه باید برای تمام روستاهای کشور نقشه راه جداگانه تهیه و به آن عمل شود، تصریح کرد: دسترسی به قیر رایگان به مبلغ 4 هزار میلیارد تومان، آن‌هم در سالی که تنگناهای مالی به دولت فشار می‌آورد، اقدام بزرگ و ارزشمندی بوده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 2 میلیون واحد مسکونی جدید در روستاها ساخته شده است و در افق 1405 بر آنیم تا 100 درصد خانه‌های روستایی مقاوم‌سازی شده باشند.

تابش خاطرنشان کرد: تاکنون 14 هزار میلیارد تومان وام مسکن روستایی در کشور پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سعی کنید تا هرچه در توان دارید، روستائیان را شاد و سرزنده نگه دارید، بیان کرد: روستا باید روستا بماند و بافت روستایی خود را حفظ کند و صرفا به فکر خیابان‌کشی‌های عریض و طویل در روستاها نباشید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 13951124000857، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین