پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تبریز با بیان اینکه شاخص‌های برخورداری باید نسبت به جمعیت تعیین و اختصاص یابد، گفت: 85 درصد مراودات استان در تبریز صورت می‌گیرد و 50 درصد جمعیت استان نیز در این شهر ساکن هستند.

شعار سال: احمد اسدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تبریز، اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های اولویت دار باید نظام جامع بهره‌وری در طرح‌های عمرانی تعریف شود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تبریز با بیان اینکه شاخص‌های برخورداری باید نسبت به جمعیت تعیین و اختصاص یابد، گفت: 85 درصد مراودات استان در تبریز صورت می‌گیرد و همچنین 50 درصد جمعیت استان نیز در این شهر ساکن هستند که متاسفانه سازمان برنامه و بودجه اعتبارات کمتری را برای طرح‌های عمرانی این شهر اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه در تعریف توسعه یافتگی برای عمران و آبادی روستاها باید به اجرای طرح‌های هادی واقع بینانه نگاه کنیم، افزود: انقلاب عمرانی در روستاهای بخش های مرکزی و خسروشاه صورت گرفته است به طوری که در جذب قیر رایگان برای بهسازی معابر و آسفالت راه‌های ارتباطی در بخش روستایی رتبه اول کشوری را داریم.
اسدی در ادامه گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان تبریز به ترتیب اولویت و با درنظر گرفتن قابلیت بهره‌برداری برای عموم خواهد بود و در این زمینه دستگاه‌های اجرائی باید ظرف دو روز آینده طرح‌های عمرانی اولویت‌دار خود را برای تصویب و اجرای به فرماندار تبریز ارسال کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 5 دی 95، کد مطلب: 616029: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین