پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
معاون بهسازی خانه های روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: 200هزار واحد مسکونی آسیب‌پذیر روستایی کشور تا پایان سال بهسازی می شوند.

شعار سال: عزیز مهدیان معاون بهسازی خانه های روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با استاندار سمنان از بازسازی و بهسازی 200 هزار واحد مسکونی روستایی آسیب پذیر تا پایان امسال خبر داد و گفت : اکنون تسهیلات این بخش به هفت بانک عامل برای پرداخت آن ابلاغ که سه بانک مسکن، صادرات و رفاه توزیع استانی خود را انجام و بقیه در حال انجام است و بنا بر گزارش های رسیده، تسهیلات در همه استان ها در حال پرداخت است.

وی با بیان این که تاکنون بیش از سه هزار نفر تسهیلات مربوط به این بخش را دریافت کردند، اظهار داشت : تا پایان سال 95 بقیه واحدها نیز از این تسهیلات برخوردار و می توانند نسبت به نوسازی و بازسازی واحدهای خود اقدام کنند.

وی با بیان این که سقف تسهیلات بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی بین 18 میلیون تا 20 میلیون تومان با نرخ سود پنج درصداست، تصریح کرد : به همین منظور به واحدهایی که تخریب و بازسازی می شود 20 میلیون تومان و به واحدهایی هم که روز زمین احداث شود 18 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

معاون بهسازی خانه های روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اشاره به این که طرح نوسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی از سال 84 در برنامه این بنیاد قرار گرفته است، افزود : تاکنون بیش از 2 میلیون واحد مسکونی در روستاها نوسازی و مقاوم سازی شده است.

مهدیان تاکید کرد : خوشبختانه دولت یازدهم اعتبارات لازم و خوبی را برای بازسازی واحدهای مسکونی حادثه دیده اختصاص داده و برای رفاه حال مردم به سرعت بخشی آن نیز تأکید دارد.

وی اضافه کرد : رونق اشتغال، عمران روستاها، جلوگیری از مهاجرت روستاییان از مهم ترین هدف اجرای طرح مقاوم سازی، بهسازی و بازسازی واحدهای مسکن روستایی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 12 دی 95، کد مطلب: 5920271: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
میزان بهسازی در استان سمنان چقدر است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین