پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو بازنگری در اعتبارات آذربایجان‌شرقی در لایجه بودجه سال 96 را خواستار شد.

شعارسال: «شهاب‌الدین بی‌مقدار» در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی بودجه سال 96 مشهود است که با کاهش 18.5 درصدی اعتبارات مالی استان روبرو هستیم و باید هرچه سریع‌تر برای این موضوع چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: این کاهش اعتبارات در صورتی است که در مقابل سهم مالیاتی استان با افزایش 13.9 درصد روبرو بوده است و تناسبی بین کاهش اعتبارات و افزایش سهم مالیاتی نیز وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، با اشاره به پیگیری‌های این موضوع از طریق مراجع مربوطه گفت: پیش از ارائه لایحه بودجه طی تماس‌های تلفنی و حضوری با مسئولان استانی نیز خواستار توجه به موضوع اعتبارات استانی شده بودم، چون پیش از ارائه لایحه تغییر آن بسیار راحت‌تر بود.

بی‌مقدار خاطرنشان کرد: تغییرات در اعتبارات قبل از تصویب لایحه بودجه امکان‌پذیر است و باید هرچه سریع‌تر برای این مهم اقدامات لازم انجام شود.

وی بر اتحاد نمایندگان استان در این‌باره تأکید کرد و گفت: درگیر شدن به حواشی و دنبال حاشیه‌های سیاسی بودن مشکلی از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد بلکه باید به‌صورت منسجم درصدد رفع مشکلات زیربنایی باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 24 دی 1395، کدمطلب: 95102414881 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
بشنوید ولی باور نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین