پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: متأسفانه برای معرفی تبریز در سال ۲۰۱۸ تاکنون زیرساختها و بودجه آماده نشده و از سوی دیگر نیز دولتمردان باید متوجه باشند که این یک بحث ملی بوده و باید وارد این میدان شوند.
شعار سال: اصغر عابدزاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از دستور صحن علنی شورای شهر با اشاره به لایحه بودجه سال آینده شهرداری تبریز اظهار داشت: بودجه سال آینده شهرداری تبریز که در مراحل پایانی تکمیل توسط شهرداری این کلانشهر است، باید به صورت دقیق و برحسب نیازهای واقعی شهر، این لایحه طرح ریزی شود.

وی افزود: لایحه بودجه باید طوری نوشته شود تا در سال آینده شورای پنجم و شهردار بعدی دچار تنش نشده و شورای چهارم را مقصر ندانند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز در ادامه با بیان اینکه بودجه سال آینده با رویکرد تبریز 2018 بسته می‌شود، اظهار داشت: متأسفانه برای معرفی تبریز در سال 2018 تاکنون زیرساخت‌ها و بودجه آماده نشده و از سوی دیگر نیز دولتمردان باید متوجه باشند که این یک بحث ملی بوده و باید وارد این میدان شوند.

وی با بیان اینکه در سال آینده باید بیش از 12 مسیرگشایی در کلانشهر تبریز صورت گیرد، افزود: مسیرگشایی‌ها سبب درآمد پایدار برای شهرداری تبریز می‌شود که امیدواریم با تصویب چنین طرحی در بودجه سال آینده، ضمن رسیدن به درآمد پایدار، رضایتمندی مردم را فراهم بیاوریم.

عابدزاده رسیدگی به مناطق کم برخوردار را یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر تبریز عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های شورای شهر، رعایت عدالت بوده که باید بر این اساس ضمن کم کردن بی‌عدالتی‌ها، به مناطق محروم و کم برخوردار کمک‌های ویژه‌ای صورت دهیم.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه باید بدهی‌های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت شود، ادامه داد: مدیران شهرداری تبریز باید به صورت شفاف و دقیق، میزان بدهی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی را به صحن شورای شهر اعلام کنند.

وی همچنین ادامه داد: در این صورت، شورای شهر نیز به کمک مدیران شهرداری آمده و در بازپرداخت بدهی‌های شهرداری به این مدیران کمک خواهد کرد چرا که نباید نارضایتی پیمانکاران و اشخاص حقیقی و حقوقی را از شهرداری تبریز ایجاد کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 دی 1395، کد مطلب: 1291005، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین