پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
بر اساس این تفاهم نامه زمین مورد نیاز برای احداث این مراکز را شهرداری تبریز تامین خواهد کرد و احداث، تجهیز و تامین کادر پزشکی مورد نیاز این مراکز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

شعار سال: با امضای توافق نامه همکاری بین شهرداری کلانشهر تبریز و دانشگاه علوم پزشکی، مراکز سلامت در مناطق مختلف شهر تبریز احداث می شود.

صادق نجفی شهردار تبریز در جلسه کارگروه مشترکی که بین مدیران شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل یافته بود گفت: شهرداری تبریز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و توزیع متناسب امکانات سلامت محور در نقاط مختلف شهر آماده همکاری با سازمان ها و نهادهای مختلف است.

شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت احداث مراکز سلامت و بهداشت در نقاط کم برخوردار تبریز گفت: در این زمینه شهرداری تبریز آماده است زمین مورد نیاز برای احداث مراکز سلامت و بهداشت را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد و تا زمانی که این مراکز کارکرد سلامت، بهداشت و درمان داشته باشند در اختیار مراکز سلامت خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این کارگروه با اشاره به همکاری های مختلف شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص احداث تجهیز و تامین نیروی مورد نیاز خانه های سلامت و بهداشت در محلات مختلف تبریز خبر داد.

گفتنی است بر اساس تفاهم نامه ای که مابین شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد خواهد شد نزدیک 50 مرکز سلامت و بهداشت در مناطق کم برخوردار شهر احداث خواهد شد. بر اساس این تفاهم نامه زمین مورد نیاز برای احداث این مراکز را شهرداری تبریز تامین خواهد کرد و احداث، تجهیز و تامین کادر پزشکی مورد نیاز این مراکز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زیتون، تاریخ انتشار جمعه 7 بهمن 1394، کد مطلب: 12993: www. zeytunnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
هنوز هم هستن جاهایی که از امکاناتی در حد کم برای سلامت برخوردار نیستن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین