پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
شهردار تبریز، با بیان این‌که شمارش معکوس «تبریز ۲۰۱۸» آغاز شده است، گفت: بخش‌های خدماتی از قبیل تنظیف، فضای سبز و زیباسازی، از حساس‌ترین حوزه‌های برنامه‌ریزی تا برنامه ۲۰۱۸ هستند.
شعارسال: صادق نجفی در دیدار با مدیران خدمات‌شهری و اجرایی مناطق، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: زیبایی و آراستگی تبریز از دیرباز، یک موضوع زبان‌زد در میان گردشگران و مسافران بوده است؛ این جایگاه مهم و ارزشمند، با همت عوامل خدماتی رقم خورده و مراقبت از آن نیز باید با حساسیت هر چه تمام ادامه یابد.

وی با تقدیر از تلاش های خدماتی در اجرای عملیات برف‌روبی روزهای اخیر گفت: در روزهای گذشته، شاهد بارش‌های متوالی بودیم، با این حال با تلاش خستگی‌ناپذیر عوامل اجرایی، عملیات شبانه زمستانی، گاه تا پاسی از شب، در سطح شهر جریان داشت.

شهردار تبریز، متذکر شد: ویژگی مهم امور خدمات شهری این است که بر خلاف سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان، فعالیت آن محدود به ساعات اداری نیست و پیگیری آن از نیازهای لحظه‌به‌لحظه شهر و شهروندان است؛ از این رو، همواره در معرض ارزیابی شهروندان است و البته شهروندان به همان میزان که در این خصوص توقع دارند، قدرشناس نیز هستند.

نجفی ادامه داد: در مقابل این تلاش بی‌وقفه، توجه به وضعیت قرارداری، و پرداخت به موقع حقوق و مزایا باید در اولویت برنامه‌های مالی مدیران باشد؛ خوشبختانه در این خصوص، چارت ساختاری شهرداری تبریز و همچنین لایحه مصوب یکسان‌سازی وضعیت قرار داری، دو اقدام مهم در توجه به وضعیت معیشتی و امنیت شغلی کارگران است.

وی با تاکید بر ایجاد انسجام هر چه بیشتر در ساز و کار حقوق و مزایا، اظهار کرد: در فرآیند خدماتی شهر، فردی که در سرمای نیمه‌شب، مجدانه خدمت می‌کند، طبیعی است که در خصوص اضافه‌کاری و پاداش، نباید با سایر افراد در یک کفه قرار گیرد.

شهردار تبریز برخورداری ذاتی از بسترهای اقتصاد مقاومتی را ویژگی دیگر امور خدمات شهری توصیف کرد و افزود: البته معتقدم در این خصوص باید از مباحث شعاری پرهیز شود، چرا که صرفه‌جویی در وقت و هزینه، وظیفه احصاشده ما در شهرداری است.

وی متذکر شد: اقتصاد مقاومتی، به عنوان یک الگوی مترقی اقتصادی، وقتی محقق می‌شود که بتوانیم شاخص‌های واقعی این راهبرد را به نقطه جهش شهر، استان و کشور تبدیل کنیم.

نجفی گفت: برنامه‌های خدماتی از هم‌اکنون باید مهیای آراستگی فضای شهر در ایام‌الله دهه فجر و سال نو باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 18 دی 1395، کدخبر: 95101811094، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین