پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی با اشاره به این که مشکلات کارگران در دستور کار قرار می‌گیرد گفت: در شرایطی که حداقل حقوق دستمزد فعلی کارگران کفایت نیازهای معیشتی این قشر را نمی‌کند معوقات چندماهه کارگران برخی واحدها معقول نیست.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر و کانون انجمن‌های صنفی کارگریآذربایجان‌شرقی بر ضرورت رسیدگی به مسائل واحدهای تولیدی مشکل‌دار و نیازهای کارگران استان تأکید و اظهار داشت: با توجه به نقش مهم و جایگاه کارگران باید رسیدگی به مشکلات این قشر در اولویت باشد و بنده انعکاس و پیگیری این مشکلات از طریق مبادی ذی‌ربط کشوری و منطقه‌ای را در دستور کار خواهم داشت.

وی با تأکید بر امنیت شغلی کارگران از سوی مسئولان به اهمیت موضوع دستمزد نیروی کار اشاره کرد و گفت: توجه به بحث دستمزد کارگرانی که مشغول به کار هستند بسیار مهم است چرا که این امر در ایجاد انگیزه شغلی بسیار مهم است.

امام جمعه تبریز با ابراز تأسف از تأخیر چند ماهه در پرداخت حقوق چند واحد تولیدی استان آذربایجان‌شرقی افزود: در شرایطی که حداقل حقوق دستمزد فعلی کارگران تکاپوی نیازهای معیشتی این قشر را نمی‌کند معوقات چندماهه کارگران برخی واحدها معقول نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: یکی از الزامات مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی با ایفای نیروی کار محقق می‌شود و این کارگران هستند که به تولید رونق داده موجب افزایش و ارتقاء کیفیت تولید می‌شوند که بر همین اساس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به رفع مشکلات این قشر توجه ویژه‌ای شود.

امام جمعه تبریز همچنین بر گسترش استفاده از فرهنگ مصرف داخلی در کنار ارتقاء کیفیت تولید به عنوان یکی از ضروریات تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: باید برای رونق اقتصاد، بانک‌ها نیز به میدان بیایند و با مشارکت خود به تولید داخلی رونق دهند.

آل‌هاشم یکی از مشکلات اقتصاد کشور را وابستگی آن به نفت عنوان کرد و گفت: یکی از سیاست‌های شوم رژیم گذشته وابسته کردن اقتصاد کشور به نفت بوده و دولت و مجلس باید برای کاهش این وابستگی تلاش کنند که البته تحقق آن مستلزم زمانی طولانی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 1437433:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین