پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان به صورت جدی به موضوع تبریز ۲۰۱۸ وارد شده است گفت: سایر ادارات و نهادها نیز باید با الگوی وزارت ورزش جدی در این حوزه فعالیت کنند .
شعار سال: محمدصادق پورمهدی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ادارات ما در استان برای اجرای طرح‌های پژوهشی مرتبط با حوزه کاری خود برای علمی شدن مدیریت توجه ویژه‌ای داشته باشند اظهار کرد: رویکرد باید در مدیریت‌ها تغییر یابد.
وی با تاکید بر اینکه کارهای ما باید علمی‌تر شده و مدیریت به صورت علمی پیش برود افزود: در موضوع دریاچه ارومیه دانشگاه‌ها اقدامات مطالعاتی خوبی انجام داده‌اند که به عنوان الگو باید مطرح شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید دانشگاه‌ها جهت ارائه فکر و ایده با کارهای علمی و پژوهشی به کمک مدیران دولتی بیایند، گفت: در ادارات با مشکلات جدی مواجه‌ایم بنابراین دانشگاه نقشه راه راهبردی و کاربردی ارائه دهد که در این راستا باید ارتباط تنگاتنگ ادارات و دانشگاه‌ها تقویت شود.
پورمهدی با اشاره به اینکه تنها دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی مورد توجه نباشد، تصریح کرد: انواع دانشگاه‌ها و دانشکده های علمی در استان داریم که می‌توانند به مدیریت استان کمک کنند.
وی ادامه داد: ادارات ما باید برای تعیین سهم خود در تبریز 2018 با وزارتخانه مرتبط خود وارد مذاکره شده و اعتبارات لازم را برای اجرای اقدامات خود جذب کنند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه ما تبریز 2018 رابه کل استان تسری داده‌ایم گفت: این موضوع نباید باعث شود خود تبریز به حاشیه برود و مورد غفلت قرار گیرد، امروز برای این رویداد تبریز، شهرداری مسئولیت اصلی موضوع را بر عهده دارد و باید نقش شهرداری به عنوان نهاد غیردولتی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه صنوف و بخش خصوصی در تبریز 2018 نقش بسیار حیاتی دارند افزود: اصناف باید آموزش‌های لازم را ببینند.
این مقام مسئول با بیان اینکه با کمال تأسف بخش خصوصی قدرتمند در حوزه گردشگری نداریم ابراز داشت: باید این بخش تقویت شود تا برای آینده درآمد پایدار و اشتغال پایداری ایجاد شود.
پورمهدی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان به صورت جدی به موضوع تبریز 2018 وارد شده است گفت: سایر ادارات و نهادها نیز باید با الگوی وزارت ورزش جدی در این حوزه فعالیت کنند و منتظر پول و اعتبارات نباشند. مشکل امروز ما پول و اعتبار نیست، مشکل امروز ما ایده و فکر است که باید دانشگاه‌ها را پای کاربیاورند.
وی در پایان با بیان اینکه باید از فضای رسانه‌ای برای معرفی استان به خوبی استفاده کنیم خاطرنشان کرد: باید همه دستگاه‌ها برای اجرای بهتر 2018 دست بهدست هم دهند و از این ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 تیر 96 ، کد مطلب: 1459164:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین