پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: رسانه های ترکیه در معرفی رویداد تبریز 2018 نقش پر رنگی دارند.

شعار سال:  زهرا احمدی‌پور در جلسه‌ای با حضور جمعی از مدیران رسانه‌ای کشورهای اسلامی به اهمیت برقراری ارتباط موثر با کشورهای همسایه از جمله ترکیه اشاره کرد و گفت: گردشگری پیام آور صلح است و مدیران رسانه‌های ترکیه می‌توانند زیبایی‌های تبریز را به هموطنان و مخاطبان خود نشان دهند تا زمینه همکاری و فرصت جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری برای تبریز و آذربایجان‌شرقی فراهم شود.

وی با بیان اینکه ایران و ترکیه از لحاظ فرهنگی شباهت‌های زیادی را باهم دارند، خاطرنشان کرد: با افزایش آشنایی دو کشور با یکدیگر از طریق رسانه‌ها، می‌توان شاهد برگزاری هر چه بهتر تبریز 2018 باشیم.

احمدی‌پور در بخشی از سخنان خود اسلام هراسی و ایران هراسی را از جمله برنامه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: دشمنان با دامن زدن به اختلافات و ایجاد خشونت بین مسلمانان می‌خواهند کشورهای اسلامی را تضعیف کنند و با ایجاد شکاف، آنان را از هم دور کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: بیشتر منابع کشورهای اسلامی برای رقابت با یکدیگر تلف می‌شود و دشمنان کاری کرده‌اند که این کشورها خودشان با یکدیگر بجنگند.

وی توسعه گردشگری را در ایجاد تعامل و آشتی بین ملت.ها، ضروری دانست که می تواند بسیاری از اختلافات بین ملت‌ها را حل کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 16 تیر 1396، کد مطلب: 964-5587-5: isna.irwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین