پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
دبیر راهبردی جشنواره ایده های برتر تبریز ٢٠١٨ از تمدید مهلت ارسال طرح های شرکت کنندگان به این جشنواره خبر داد.

شعار سال: کامران رحمتی شادباد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به دلیل استقبال چشمگیر از جشنواره و همچنین به دلیل تقارن زمان برگزاری جشنواره با انتخابات، فراخوان جشنواره تا ١٥ تیر سال جاری ادامه می یابد.

وی اظهار کرد: این جشنواره به منظور انسجام بخشی به ایده های خلاقانه و بهره مندی از فکر و خلاقیت های شهروندان در حوزه های مختلف مدیریت شهری، در سطح ملی برگزار می شود.

دبیر راهبردی جشنواره ایده های برتر تبریز ٢٠١٨ یادآوری کرد: میزان تازگی اختراع در سطح ملی و بین‌المللی، طول عمر فناوری حاصل از اختراع و قابلیت ورود به بازار و ارزش افزوده اقتصادی و اجتماعی حاصل از تجاری‌سازی اختراع از مهمترین ملاک‌های داوری در این جشنواره است.

رحمتی ادامه داد: اختراعات برگزیده به‌ عنوان اختراع سطح سه انتخاب و معرفی می‌شود و مخترعان می‌توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به‌منظور تبدیل اختراع به محصولی تجاری و در نهایت ایجاد شرکت دانش‌بنیان برخوردار شوند.

وی یادآوری کرد: دبیرخانه تبریز 2018، در نظر دارد تمامی افرادی که در ارتباط با موضوع طرح یا ایده ای دارند در قالب این جشنواره ارایه و پس از داوری، ایده های برتر و کاربردی انتخاب و توسط شهرداری تبریز اجرایی شود.

رحمتی افزود: شهروندان می توانند از طریق وب سایت نمایشگاه idea2018.tabriz.ir، ایده ها و دستاوردهای علمی فرهنگی خود را در دو بخش ایده ها و اختراعات به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جشنواره ایده های برتر تبریز 2018 روز سه شنبه ١٨ مرداد سال جاری افتتاح می شود و مردم می توانند از ساعت 9 صبح تا 7 عصر روزهای ١٨ تا ٢٠ مرداد از این نمایشگاه در محل پارک ایل گلی تبریز بازدید کنند.

روز ٢٠ مرداد مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره در محل تالار اندیشه برگزار می شود.

وزیران فرهنگ کشورهای اسلامی در آخرین نشست خود، تبریز را به عنوان شهر گردشگری جهان اسلام در سال 2018 انتخاب کرده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 82502390: www. irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
در جشنواره های داخلی تضمینی برای حفاظت از ایده ها و ممانعت از سرقت آنها وجود ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین