پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد گفت: سیزدهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و سومین جشنواره شتاب ملی از اول آبان ماه با آغاز به‌کار سامانه ایده‌گیری شروع به فعالیت کرد.

شعار سال: شهرام شکوهی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری از برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و سومین جشنواره شتاب ملی در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره از اول آبان ماه با آغاز به‌کار سامانه ایده‌گیری شروع به فعالیت کرد.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر به تفاوت این دوره از جشنواره با سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: امسال به‌گونه‌ای است که استان ها ایده‌ها را به‌صورت استانی جمع‌آوری می‌کنند و سپس سه ایده منتخب را به پارک علم و فناوری به‌عنوان مرجع ارزیابی ایده برتر معرفی کرده و در نهایت این ایده داوری شده و در هفته پژوهش از آن ها تقدیر به عمل می‌آید.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی جشنواره بحث ایده‌پردازی و تجاری‌سازی است، خاطرنشان کرد: از برنامه‌های اصلی که پیش‌بینی ‌شده است، مکانیزم توانمندسازی ایده‌پردازان است.

وی از ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ابراز رضایت کرد و گفت: سال گذشته نیز از 1200 ایده‌ای که به جشنواره رسید 120 ایده آن از نخبگان یزدی بود که بسیار رضایت‌بخش و امیدوارکننده بود.

شکوهی به محورهای این جشنواره اشاره کرد و بیان کرد: این جشنواره در هشت محور الکترونیک، پزشکی، هنر و علوم انسانی، معدن، هوافضا، پلیمر و بیو مواد و سایر موارد دسته‌بندی ‌شده‌اند.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر خاطرنشان کرد: ﺻﺎﺣﺒﺎن ایده‌ها، از ﺣﻤﺎﻳـﺖ ﻣﺎدی و ﻣﻌﻨﻮی در ﺟﻬﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ و اﺟﺮایی کردن آن ﺑﺮﺧﻮردار می‌شوند.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد اضافه کرد: توفیقات و تجربیات گذشته سبب شده است که جشنواره شتاب با حمایت مدیران ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع برنامه‌های ثابت و سالانه هفته پژوهش و فناوری قرار گرفته و مساعدت‌های مطلوبی برای برگزاری سراسری و هرچه باشکوه‌تر این جشنواره و همچنین حمایت از صاحبان ایده‌های برتر در سطوح استانی و ملی انجام پذیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 آبان 96، کد مطلب: 1571506 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین