پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۶۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
1- در تبلیغات علمی، قبل از تولد هر محصول یا خدمتی، سنجش مستقلی از شرایط آن محصول و خدمت در بازار و همچنین در مورد رقبای آنها صورت می گیرد.
شعارسال: 2- هدفها و استراتژیهای کمپین از میان نتایج تحقیق بازار و آسیب شناسی محصول، استخراج می شوند و اجرای برنامه ریزی هدفمند (کمپین) براساسی دستاوردهای علمی تحقیقی بازار یا سنجش ذخیره ذهنی انجام می شود.

3- تبلیغات برپایه کمپین علمی تبلیغاتی، اثربخش است، یعنی قطعا به فروش محصول یا خدمت منجر می شود، در حالی که بسیاری از فعالیتهای تبلیغاتی غیر علمی نه تنها اثربخش نیستند و به فروش محصول یا خدمت منجر نمی شوند، بلکه در بسیاری از موارد علاوه بر هدررفتن بودجه تبلیغات، به جای تأثیر مثبت، به ضد تبلیغ تبدیل می شوند و اثر منفی دارند.

4- در کمپین علمی، برنامه ریزی تبلیغات براساس روشهای علمی اثبات شده در میدان عمل انجام می شود و مانند هر حوزهٔ علمی دیگری تحولات آینده را با استفاده از نظریات و ابزار علمی، پیش بینی می کند. در حالی که در تبلیغات سنتی، پیش بینی برای آینده محصول و بازار، وجود ندارد.

5- در کمپین تبلیغاتی به دلیل اطمینان از نظریات و روشهای علمی اثربخش، نتایج تبلیغات، ضمانت می شود، درحالی که در تبلیغات غیر علمی، مشاور یا دفتر تبلیغاتی به دلیل بهره گیری از روشهای سنتی، هرگز برای موفقیت طرح خود، ضمانتی را به صاحب محصول یا خدمات نخواهد داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال مشاورین کسب و کار هگز، تاریخ انتشار: - خرداد 1396، کدخبر: - ، www.Hex-cons.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین