پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۳۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه احداث آزاد راه و اتوبان در چهار سال اخیر بیش از ۱۶۰ کیلومتر افزایش یافته است، گفت: بیش از ۴۵۰کیلومتر در کل آذربایجان شرقی آزاد راه و اتوبان داریم.

شعار سال: محمدصادقپورمهدیصبح امروز در جلسه شورای ترافیک آذربایجان شرقی باتاکیدبر اینکهاعتقاددارمکهحملونقل زیرساخت توسعهاست اظهار کرد: اگربه راه رسیدگی شود، درمان، اقتصاد، آموزش،توریست و... توسعهمی‌یابدو موجب شکوفایی منطقه خواهد شد.

ویبابیاناینکه80درصد بودجهسفر ریاست جمهوری به راه وحملونقلو ریل اختصاص دادیم افزود: اختصاص این میزان از بودجه به توسعه زیرساختحملونقلدر استانبیسابقهبودچراکهمدیریت ارشد استان به نقشحملونقلدر توسعه توجه دارد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه احداثآزادراهو اتوبان درچهارسال اخیربیش از160کیلومترافزایشیافتهاست، گفت: بیش از450کیلومتر در کل آذربایجان شرقیآزادراهو اتوبان داریم که نزدیک به30درصد آن در این دولت بهبهرهبرداریرسیده است.

وی با اشاره به اینکهدستگاه‌هایمربوطه باید با تمام وجود به دنبال توسعه اتوبان‌هاوآزادراه‌هاو تکمیلپروژه‌هاینیمهتمامموجود بروند، ابراز داشت:در استان راه روستاییهمقدم‌هایبزرگی با توزیع قیر رایگانبرداشتهشدهو باید این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

پورمهدیاستفاده از دانش و تکنولوژی روز را در کنترلحملونقلآذربایجان شرقی ضروری دانست و گفت:قبلاًدودوربین درجاده‌هایاستان داشتیم، ولیامروز38دوربینداریم، تا پایان تیر38دوربین دیگر بهبهره‌برداریرسیده و تا پایان سال هم به100دوربینمی‌رسدتا ایمنیجاده‌هاکنترل بیشتری داشته باشد و از تکنولوژی روز برای کنترلجاده‌هابهرهگیریشود.

وی باتاکیدبر اینکهباحلواحلواگفتندهانشیریننمی‌شود، ادامه داد:باید توسعهراه‌هادر اولویت مدیران استان قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در پایان به نقشحملونقلدر توسعه صنعت توریسمتاکیدکرد و گفت:در موضوعتبریز 2018باید طرح جامع گردشگری در کشور تدوین شود و جایگاه تبریز در آن مشخص شود تا از کارهای مقطعی که نتیجه مقطعی دارد جلوگیری کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 29 خرداد 96، کد مطلب: 1440592:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین