پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز حدود هشت هزار و ۵۰۰ تخت در هتل‌های تبریز موجود است اما به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ افراد زیادی برای احداث هتل درخواست مجوز کرده‌اند.

شعار سال: مجید خدابخش با حضور در نمایشگاه مطبوعات تهران در رابطه با ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای رشد استان آذربایجان شرقی بیان کرد: نظام اداری ما متاسفانه به پول گرفتن از دولت عادت کرده اما اکنون شرایط فرق می‌کند و منابع دولت محدود است.

وی ادامه داد: امروز باید نظام اداری ما چه از لحاظ چارچوب فکری و چه روش‌های اجرایی، به سمت حمایت از بخش خصوصی سوق داده شود. و این موضوع را هم با حمایت ۱۹ نماینده استان در مجلس و نائب رئیس که باز از نمایندگان ماست دنبال می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شهر تبریز برای پایتختی گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ آماده است یا خیر، اعلام کرد: ما جلسات متعددی چه با مسئولان کشوری و چه مسئولان استانی به صورت فشرده در این مدت برگزار کردیم و باور داریم آماده‌سازی شهر کاری آسان است اما ما باید زیرساخت‌ها را آماده کنیم که این نیازمند تلاش و همدلی بیش‌تری می‌باشد.

وی آوردن گردشگر از کشورهای خارجی را در سال ۲۰۱۸ به تبریز اصلی‌ترین مسئله عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای توسعه تبریز و استان می‌تواند بحث گردشگری باشد و به همین خاطر این موضوع برای ما از حساسیت فراوانی برخوردار است.

خدابخش همچنین درباره ظرفیت‌های تبریز برای میزبانی از گردشگران بیان کرد: امروز حدود هشتهزار و ۵۰۰تخت در هتل‌های ما موجود است اما به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ افراد زیادی برای احداث هتل درخواست مجوز کرده‌اند که این‌ها می‌توانند برای سال‌های آتی مفید و کارآمد واقع شوند.

وی در پایان تصریح کرد: مقرر شده است در سال تبریز ۲۰۱۸ بسیاری از برنامه‌های بین‌المللی فرهنگی، هنری، ورزشی و... که معمولا در تهران برگزار می‌شد، در تبریز برگزار شود که همین موضوع در جذب گردشگر و معرفی تبریز می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کد مطلب: 4131750، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین