پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: تمامی گل‌هایی که امسال در سطح شهر مشاهده می‌شود از تولیدات مجموعه سازمان پارک‌ها و مناطق مختلف تبریز است .

شعار سال: منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به همین موضوع و بهره گیری از تولیدات بومی در منطقه، در حیطه گل خریدی نداشته‌ایم.

حسن‌زاده افزود: این موضوع علاوه بر زیبایی بخشیدن بر منظر شهری، چندین میلیارد برای ما صرفه اقتصادی داشته است.

وی سال 2018 را فرصت جدیدی برای تبریز دانسته که می تواند به استقبال مهمانان و گردشگران برود و تصریح کرد: افزایش کیفیت گلکاری ها و دقت در طراحی‌های هر چه بهتر فضای سبز از عمده رویکردهای سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز برای سال 2018 است که از هم اکنون با توجه به مشکلات خاص شهری و سال اقتصاد مقاومتی ، با استفاده از تولیدات بومی و صرفه جویی‌های چشمگیر اقتصادی، شاهد بیشترین حجم از گلکاری‌ها در تبریز هستیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز یادآور شد: همچنین برای تحقق هر چه بهتر و بیشتر این رویکرد، در طراحی گلکاری‌ها از دیدگاه و تجربه‌های کارشناسان متخصص بهره گرفته و می‌گیریم.

حسن زاده با بیان اینکه جهت استقبال از تبریز 2018 افزایش کیفیت در طراحی گلکاری‌ها را مدنظر قرار داده‌ایم، گفت: برای سال 2018 باید همین وضعیت فعلی را نیز ارتقا دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این تلاشها و فعالیت ها برای شهروندان نیز رضایتبخش باشد چرا که هرف ما چیزی جز خدمت به مردم نیست.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 تیر 1396، کد مطلب: 964-1314-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین