پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز ۲۰۱۸ بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کلیه پتانسیل‌ها و معرفی جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در این شهر و توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و در رأس آنها توجه به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

شعار سال: جمشید نظمی در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی آذربایجان شرقی اظهار داشت: تبریز 2018 فرصت بسیار مناسبی برای توسعه ورزش آذربایجان شرقی بوده و بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کلیه پتانسیل‌ها و معرفی جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در این شهر، در حوزه‌های چون گردشگری، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و در رأس آنها توجه به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

وی افزود: ورزش آذربایجان شرقی برای برنامه‌های تبریز 2018 رویکردی برنامه محور و جامع در بخش‌های همگانی، قهرمانی، ورزش بانوان، آموزش، ورزش روستایی و عشایری و مهمتر از همه رقابت‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی دارد.

نظمی ادامه داد: تبریز 2018 فرصت بسیار طلایی است برای ورزش استان که باید از آن بهره‌مند شویم و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی با تمام توان در کنار مدیران استانی است تا شور و نشاط و هیجان ورزشی را در این رویداد مهم ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی گفت: 10 رویداد ورزشی علمی و پژوهشی بین‌المللی و آسیایی برای تبریز 2018 نهایی شده است.

وی افزود : مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی بهمن ماه 96، جشنوراه بین‌المللی بومی و محلی، لیگ جهانی والیبال نشسته، همایش 150 هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی و همگانی، مسابقات والییبال نوجوانان قهرمانی آسیا، همایش 5 هزار نفری کوه‌روی خانوادگی، همایش 10 هزار نفری دوچرخه‌سواری همگانی، تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان، همایش علمی و پژوهشی بین‌المللی و مسابقات هندبال جوانان آسیا در سال 96 و 97 با رویکدر تبریز 2018 برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی خاطرنشان کرد: موضوع تبدیل شدن آذربایجان شرقی و تبریز به‌عنوان قطب گردشگری بزرگ دنیا و جهان اسلام رویداد بسیار مهمی است که حوزه ورزش و جوانان توجه جدی به این مقوله دارد و وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یکی از دستگاه‌های اجرایی پیشرو در این مقوله است.

نظمی تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی استان بازوی اصلی برگزاری این رویدادهای ورزشی بشمار می‌رود و با هماهنگی و تلاش و برنامه‌ریزی و همتی که مدیران وزارت و روسای فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی دارند در سال 2018 تمامی رویدادها فوق در بالاترین سطح برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک کسب رتبه دومی اداره کل ورزش و جوانان استان در ارزیابی سال 1395 گفت: ورزش آذربایجان شرقی سیر صعودی خود را در بخش‌های مختلف ادامه می‌دهد و رتبه پنجمی سال 94 را به رتبه دومی سال 95 ارتقاء داده و توانسته در بخش قهرمانی که مهمترین شاخصه ورزش است رتبه سومی کشور را از آن خود کند و برای حفظ و حتی کسب رتبه اولی که فاصله ناچیزی با مقام نخست داریم باید برنامه‌ریزی، سیاست مدون و استعدادیابی، قهرمان‌پروری در کنار توجه به مسائل اخلاقی و تربیتی را سرلوحه تمامی امور قرار دهیم.

حبیب ستوده نژاد معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این نشست تصریح کرد: اصلی‌ترین برنامه ورزش استان حضور پرتعداد و کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2018 جارکاتا و المپیک 2020 است.

وی افزود: برای حضور پرتعداد و کسب مدال در این دو رویداد مهم آسیایی و جهانی حمایت از قهرمانان در سرلوحه امور قرار دارد.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تصریح کرد: برای تبریز 2018 علاوه بر میزبانی رویدادهای بین‌المللی 100 مسابقه قهرمانی کشور در بخش بانوان و آقایان با همکاری فدراسیون‌های ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

ستوده‌نژاد با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی در شناساندن هیئت‌ها و ارائه عملکردشان در جامعه، لزوم تعامل مسئولان روابط عمومی هیئت‌ها با اداره کل را دو چندان دانست.

معاون امور ورزشی در ادامه خاطرنشان کرد: تعامل و افزایش ارتباطات برون و درون سازمانی هیئت‌های ورزشی در مسائل مختلف می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد و ارتباطات درون و برون سازمانی هیئت‌های ورزشی باید با ادارات، ارگان‌ها و نهادها، شهرداری‌ها، بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران، قهرمانان و پیشکسوتان افزایش یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 28 آذر 96، کد مطلب: 1605154، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
این رویداد تبریز2018 توی همه چی میتونه موثر باشه حالا میگیرن بودجشو تو لایحه بودجه 97 کم میکنن..ادم چی بگه واقعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین