پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، شاهد تفاوت‌های اساسی سخت افزاری و نرم افزاری در تبریز خواهیم بود.

شعار سال: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، شاهد تفاوت‌های اساسی سخت افزاری و نرم افزاری در تبریز خواهیم بود.

منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در آیین پیش رویداد «تبریز 2018» با اشاره به وجود دلایل متعدد برای انتخاب تبریز، گفت: مهم ترین دلیل این انتخاب، وجود آثار متعدد فرهنگی و معنوی در تبریز است و این شهر جاذبه های ارزشمند و بی نظیری را در خود دارد.

وی ادامه داد: بهار توسعه گردشگری تبریز از سه روز قبل همزمان با آغاز سال میلادی 2018، شروع شده است و خرسندیم که میزبان گردشگران داخلی و خارجی در این سال خواهیم بود.

وی با تاکید بر نقش موثر بخش‌های مختلف مرتبط با گردشگری در برگزاری هر چه بهتر این رویداد، خاطرنشان کرد: بخش های دولتی، خصوصی و حتی خود مردم در این سال، تمام فکر و تلاششان باید در جهت حمایت و توسعه گردشگری در تبریز و آذربایجان شرقی باشد.

خدابخش در بخشی دیگر از سخنان خود دعوت از گردشگران خارجی و داخلی و نیز تجهیز بخش سخت‌افزاری و نرم افزاری را در توسعه گردشگری موثر دانست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:96101407549، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
این طرح تبریز 2018 واقعا داره تبریز رو از همه جهات به ی استان فوق العاده در زمینه های مختلف شهری تبدیل میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین