پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
رییس بسیج رسانه آذربایجان شرقی هم افزایی رسانه ای برای شناسایی مشکلات استان و ارائه راهکارهای عملی در جهت حل آنها را ضروری دانست.

شعار سال: روح الله دهقان نژاد روز شنبه تشکیل شورای سوژه را برای برجسته سازی مشکلات استان پیشنهاد کرد و گفت: با پرداخت رسانه ای می توان انتظارات اجتماعی را انعکاس داده و مسئولان را به تحرک واداشت.

وی با اشاره به نقش برجسته ایرنا در جشنواره ابوذر اظهارکرد: در مدیریت جدید شاهد تحول ویژه ای در فعالیت بسیج رسانه استان هستیم.

محمد عزیزی راد اظهارکرد: جشنواره ابوذر فرصت مناسبی در حوزه رسانه ای استان بود که زمینه شناسایی استعدادهای جدید را فراهم کرد.

جشنواره ابوذر در آذربایجان شرقی در هفت محور تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه، دریاچه ارومیه و ارزیابی گردشگری با محوریت تبریز 2018 در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش برگزار شد.

اثر سید کاظم یوسفی از ایرنا در بخش عکس این جشنواره در محور دریاچه ارومیه اثر برتر و سه خبرنگار این خبرگزاری هم در بخش های مختلف شایسته تقدیر شناخته شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد مطلب: 82757247 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین