پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
استاندار ایلام گفت: با برنامه‌های متنوع و نوآوری‌های جدید زمینه‌های لازم برای گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه به‌ویژه در بین جوانان فراهم کرد .

شعار سال: مهندس «محمدرضا مروارید» در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام، اظهار کرد: در شهریور ماسال جاری مناسبت‌های مختلفی از جمله هفته دولت، دفاع مقدس، بازگشایی مدارس وجود دارد که باید همه دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را که بر عهده‌دارند، انجام دهند .

وی با تأکید بر انجام برنامه‌های جدید، ابتکارات و نوآوری در زمینه فرهنگ دفاع مقدس، افزود: امید است با این برنامه‌ها بتوانیم، فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را در بین آحاد جامعه و به‌ویژه جوانان گسترش داده و تعمیق پیدا کند و همه دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه فعال باشند .

استاندار ایلام اضافه کرد: بررسی آسیب‌های اجتماعی با عنایات مقام معظم رهبری و جلسات و نشست‌های با حضور ایشان، مورد تأکید قرار گرفته است و در وزارت کشور مصوب شده که سازمان امور اجتماعی تشکیل شود و مسائل مربوطه را پیگیری کند و دستگاه‌های دیگر نیز پای‌کار هستند و بودجه‌های خوبی برای کارهای پژوهشی و پیشگیری در نظر گرفته‌شده است .

مروارید با بیان اینکه استان ایلام استانی در حال‌ توسعه در همه زمینه‌هاست، عنوان کرد: در برخی از آسیب‌های اجتماعی استان ایلام نیازمند عزم جدی است که نقایص موجود را رفع کرد و رویکردی جدید در کارگروه‌های پژوهشی باید آسیب‌های اجتماعی موردبررسی قرار گیرد .

وی ابراز کرد: نیاز است که عزم جدی در رسانه‌ها و فضای مجازی صورت گیرد که ابعاد خطرناک آسیب‌های اجتماعی به نحو ظریفی بیان شود بزرگنمایی در مسائل و آسیب‌های اجتماعی نشود و کار منسجم در حوزه مسائل آسیب‌های اجتماعی باید صورت گیرد .

استاندار ایلام در پایان با بیان اینکه مردم ایلام، مردمی یکپارچه شیعه و طرفدار نظام اسلامی هستند، عنوان کرد: البته مشکلات اجتماعی در سطح کشور وجود دارد و باید کار فرهنگی در این زمینه باید صورت گیرد و رسانه‌ها در این امر می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 25 مرداد 96، کدمطلب: 965-7994-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین