پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان ضرورت تقوا در عرصه خبر گفت: هر خبری را که نشر می‌دهیم باید با توجه به این مهم باشد که خداوند شاهد و ناظر رفتار ما است.

شعار سال: حجت‌الاسلام احمد رضایی، 18 مردادماه در بازدید از ایسنا خراسان‌جنوبی که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، افزود: به حرفه خبرنگاری باید به عنوان یک هنر حساس و ظریف نگاه کرد .

وی اظهار کرد: این که بیان می‌شود خبرنگاری از جمله سخت‌ترین کارها است از این جهت مطابق با واقعیت است که ذهن و فکر خبرنگار همواره درگیر مسائل و مشکلاتی است که در اطراف می‌بیند و تمایل دارد با حفظ حرمت دیگران آن را نشر دهد چرا که برای یک خبرنگار متعهد آبروی انسان‌ها در اولویت است .

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت‌های مؤثر خبرگزاری‌های جهاد دانشگاهی بیان کرد: کار رسانه‌ای در حوزه قرآن تبلیغ دین است و چه عبادت و سعادتی بالاتر از اینکه انسان وقت و زمان خود را به نشر و تبیین آیات وحی اختصاص دهد .

رضایی ادامه داد: یک خبرنگار می‌ تواند با نشر یک خبر طوفان در افکار جامعه به وجود آورد و همچنین می‌تواند طوفان افکار جامعه را به ساحل آرامش برساند .

وی افزود: با بیان ضرورت تقوا در عرصه خبر ادامه داد: هر خبری را که نشر می‌دهیم باید با توجه به این مهم باشد که خداوند شاهد و ناظر رفتار ما است و اگر این تقوا مراعات نشود نه تنها در آخرت که در دنیا نیز گرفتاری‌های متعددی برایمان به وجود خواهد آمد .

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: نکته دیگری که در عرصه خبر ضرورت دارد رعایت عدل و انصاف در مطالب نشریافته توسط ما است که اگر این مهم را رعایت کنیم هیچ کس نخواهد توانست دستاوردهای حرفه ای و ارزش خبر ما را پایین بیاورد .

رضایی یادآور شد: هر چند خبرنگاری از بعد مادی بهره چندانی برای خبرنگار ندارد ولی در صورتی که کار را برای رضای خدا انجام دهد بالاترین اجر معنوی نصیب او می‌شود .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 18 مرداد 96، کدمطلب: 965-7014-5 :www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین