پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلید حل معمای آینده ایران در بحث جهش تولید و رونق تولید است گفت: منظور از رونق و جهش این است که تولید به جایگاه اصلی خود برسد و مورد توجه قرار گیرد.
شعار سال: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلید حل معمای آینده ایران در بحث جهش تولید و رونق تولید است گفت: منظور از رونق و جهش این است که تولید به جایگاه اصلی خود برسد و مورد توجه قرار گیرد.

نظر افضلی پیرامون نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: نامگذاری شعار امسال در تداوم شعار‌های قبلی است و در دهه اخیر نامگذاری شعار‌های سال نقطه کلیدی است که نشان می‌دهد اگر به اقتصاد خود توجه نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همانطور که مشاهده می‌کنیم کشور‌هایی که اقتصاد توانمندی دارند می‌توانند پایدار بمانند.

افضلی تصریح کرد: باید به بحث اقتصاد توجه کرده و به سمت اقتصاد مقاومتی برویم تا در تکانه‌های اقتصادی دنیا جایگاه خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران کشوری است که ثروت‌های فراوانی دارد خاطرنشان کرد: اگر به این ظرفیت‌ها و ثروت‌ها توجه شود بسیار توانمند خواهیم بود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما در بحث کشاورزی خودکفا است یادآور شد: با توجه به شعار سال، هدف گذاری این است که اقتصاد پویای داخلی به وجود آید.

افضلی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گذاری شده است اظهار داشت: منظور از رونق و جهش این است که تولید به جایگاه اصلی خود برسد و مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: جهش تولید یعنی به تولیدات داخلی توجه شود و تولیدات داخلی کیفیت بسیار خوبی داشته باشد تا بتوانیم هم در داخل و هم در بازار‌های جهانی به خوبی تولیدات را عرضه کنیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم تولیدات خوب و با کیفیتی داشته باشیم موفق خواهیم شد گفت: در این راستا برای تحقق شعار سال باید بخش تولید مورد توجه قرار گیرد و به تولیدکنندگان توجه شود.

افضلی با بیان اینکه کلید حل معمای آینده ایران در بحث جهش تولید رونق تولید است بیان کرد: تولید زمانی می‌تواند جهش یابد که مصرف کننده وجود داشته باشد و زمانی مصرف کننده وجود دارد که تولیدات کیفیت بسیار بالایی داشته باشد، بنابراین در این راستا همه باید مشارکت کرده و گام برداریم.

وی ضمن گلایه از اینکه متاسفانه ما در بحث صنایع خودرویی کم کار کرده ایم و جای گله مندی است تصریح کرد: خوشبختانه در بحث صنایع دفاعی بسیار خوب عمل کرده ایم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث کشاورزی طرح‌های بسیار خوبی از جمله طرح نوین آبخیزداری اجرا شده است افزود: همچنین در بحث محصولات استراتژیک استان اعم از عناب، زرشک، زعفران و گیاهان دارویی پتانسیل‌های بسیار خوبی داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1399، کدخبر: 2233703 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین