پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ظرفیت فضای مجازی آماده طرح های خلاقانه در زمینه دفاع مقدس است.

شعارسال: احد جاودانی در جمع فعالان و مسئولان دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر اظهار کرد: دفاع مقدس عرصه ظهور جوانانی بود که مخلصانه و با باورهای عمیق ایمانی در مقابل همه ی دنیا ایستادند.

وی با بیان اینکه همانطور که در هشت سال دفاع مقدس کسی برای پول به جبهه نرفت امروز هم کسی برای مادیات مدافع حرم و وطن نمی شود، تصریح کرد: امروز در عراق و سوریه هم نیروی های مردمی با همان باورهای اعتقادی رزمندگان در مقابل داعش و نظام سلطه به پیروزی رسیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: هیچ جنگی در جهان مانند جنگ تحمیلی علیه ایران نابرابر و غیرانسانی نبود و تمامی دنیا همراه با صدام بود تا ایران اسلامی نباشد.

جاودانی تصریح کرد: کشورهایی که درگیر جنگ بودند می کوشند تا حماسه مردم‌شان حفظ بماند اما هنوز در ایران در شان دفاع مقدس ابعاد نظامی و معنوی آن به نسل کنونی منتقل نشده است.

وی بر ضرورت بهره گیری از مولفه های فرهنگی و هنری در حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: فضای مجازی با مخاطبان میلیونی که دارد فرصتی برای فعالیت‌های خلاقانه و نو اورانه در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برنامه های امسال بزرگداشت هفته دفاع مقدس را در زمینه محور حماسه حسینی و محرم عنوان کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15شهریور1396، کدخبر: 966-1987-5: www.mazandaran.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین