پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
استاندار اردبیل خطاب به مدیران گفت: مدیران نباید انتظار داشته باشند که خبرنگاران بلندگو، تریبون و یا سخنگوی سازمان آنها باشد؛ چراکه خبرنگاران نقدها و مطالباتی دارند که مدیران باید در برابر سوالات، نقدها و ابهامات به طرق مختلف با خبرنگاران ارتباط داشته باشند.

شعار سال: مجید خدابخش در جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه این روز به مناسبت شهادت شهید صارمی نامگذاری شده است، گفت: خبرنگاران در جهت تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند و اندیشه و فکر که بهترین نعمت خدادادی است را مستور کرده و به اطلاعات عمومی مردم اضافه می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از همه خبرنگارانی که در جهت تعالی و توسعه استان زحمت می‌کشند، خطاب به مدیران گفت: مدیران نباید انتظار داشته باشند که خبرنگاران بلندگو، تریبون و یا سخنگوی سازمان آنها باشد؛ چراکه خبرنگاران نقدها و مطالباتی دارند که مدیران باید در برابر سوالات، نقدها و ابهامات به طرق مختلف با خبرنگاران ارتباط داشته باشند.

خدابخش با بیان اینکه در حال حاضر در دوره گذر هستیم، افزود: رئیس جمهور با حماسه بیش از 40 میلیونی مردم در انتخابات و کسب نزدیک به 24 میلیون رای دوباره انتخاب شد و مراسم تنفیذ و تحیلف که مهمانانی از 105 کشور جهان حضور داشتند، بسیار ارزشمند بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه قطعاً تعدادی از وزرا عوض خواهند شد، تاکید کرد: مدیران نباید خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنند، بلکه باید بیش از پیش تلاش کنند.

وی با اشاره به نزدیکی هفته دولت، گفت: انتظار داریم تک تک مدیران در این هفته عملکرد چهار ساله دستگاه اجرایی خود را توسط اصحاب رسانه و حضور در شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

خدابخش با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در طی چهار سال گذشته در استان اردبیل، افزود: استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای استان اردبیل(یک میلیارد دلار برای مهار آب‌های مرزی و 350 میلیون دلار برای نیروگاه سبلان) از اقدامات بی‌نظیر تاریخی در استان است.

وی توزیع 19 دستگاه آمبولانس هر یک به ارزش 850 میلیون تومان و استقرار اورژانس و امداد هوایی طی سال گذشته در استان اردبیل را از دیگر اقدامات چشمگیر دولت تدبیر و امید برای استان عنوان کرد و افزود: تا سال 1392 جمعاً 400 روستای استان اردبیل دارای نعمت گاز بودند که در طول چهار سال گذشته به بیش از 500 روستای استان گازرسانی شده است.

استاندار اردبیل گفت: طی چهار ماه گذشته 700 نفر گردشگر از اروپا به استان اردبیل سفر کرده‌اند.

گفتنی است در ادامه اقبال عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گزارشی از سفر خود و جمعی از مدیران استان به شهرستان قلعه گنج استان کرمان ارائه کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 17 مرداد 96 کد مطلب: 965-4690-5:www.ardabil.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین