پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی از خبرنگاران به عنوان سلاح استراتژیک در حوزه سلامت یاد کرد.

شعار سال: علیرضا رفیعی‌پور، امروز( 18 مردادماه)، به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: اثرگذاری کار خبرنگاران در حوزه سلامت و دامپزشکی قابل تأمل است.

وی افزود: در فضای خبری باید بتوانیم به سمتی برویم که حوزه بیماری و سرعت عوامل بیماری‌زا را اطلاع‌رسانی کنیم.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حوزه خبری حوزه با سابقه و پررنگی است، تصریح کرد: خبرنگاران برای بیماری‌هایی چون تب کنگو باید اطلاع‌رسانی کنند.

رفیعی‌پور بیان کرد: این امر که چهار سال است که هیچ گزارشی مبنی بر بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به ویژه تب کریمه کنگو در استان نداشتیم، امر مهمی است که با همکاری و آگاهی‌بخشی دامپزشکی استان و رسانه‌های این منطقه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بیماری‌های مزمن جامعه انسانی را تهدید می‌کند، یادآور شد: در حوزه دام بیماری‌های مزمنی وجود دارد که خبرنگاران در آگاهی‌بخشی به مردم هر چقدر کار کنندکم است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 17 مرداد 96 کد مطلب: 965-6914-5:www.birjand.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین