پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
آتش سوزی روستای امامزاده ابراهیم شفت برای چهارمین بار ، باعث نابودی زندگی اقتصادی صدها نفر از ساکنان و ماکنان واحدهای تجاری و اقامتی در این روستا شد. آنهم در شرایطی که بصورتی مسلم ،پای قصور تقصیر، اهمال و ترک فعل مدیران دولتی در میان است. خودرو آتش نشانی که راننده ندارد و امداد آتش نشانی که بدلیل ضعف دیسک و صفحه خودرو، قادر به بالا امدن از سربالایی نیست؟ چه کسی و به چه صورتی قرار است به درد مردم بی پناه این روستا برسد؟ استاندار درگیر در مسائل استان یا وزیر کشوری که بعید بدانیم توان درک عمق غم و فلاکت این مردم را داشته باشد؟

شعارسال: عباس خیرآبادی در شعرش می‌پوید آتش بگیر تا که بدانی چه می‌کشم احساس سوختن به تماشا نمی‌شود. شاید داستان نگاه ما و عمق غم مردم به خاک نشسته روستای امامزاده ابراهیم شفت، بی شباهت به این شعر عباس خیرآبادی نیست.

تعداد بازدید : 2


آتش سوزی بامداد پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان منجر به خسارت گسترده و از بین رفتن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی شد. مردمی که دار و ندار خود را از دست داده اند و برماست که بعنوان وکیل، مدیر، وزیر، دست شان را گرفته و بلندشان کنیم. آقای وزیر کشور، حرفی برای گفتن ندارند؟ ثمره یک عمر زندگی شان سوخت.

ثمره یک عمر زندگی شان، در شبی سوخت + دوستی کی آخر آمد ، دوستداران را چه شد؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین