پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
حمید معصومی نژاد، خبرنگار ایرانی بازنشست شده مقیم ایتالیا، در ویدئویی، خبر از بازگشت خود به تهران داده بخش‌های از سفر هوایی خود با هواپیمایی ایران ایر را به تصور کشید. در بخشی از ویدئوی منتشر شده، مشاهده می‌شود که معصومی نژاد در کاکپیت (کابین خلبان) حضور داشته و سلفی گرفته است. با توجه به تداوم ویدئو با آماده سازی خلبان برای نشست در تهران، بنظر می‌رسد که خلبانان پرواز رم-تهران ایران ایر، با توجه به ممنوعیت راه دادن مسافر به داخل کابین، دچار تخلف شده اند. منتظر توضیحات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص هستیم. توصیه می‌کنیم در صورت بروز تخلف، از توجیه گری پرهیز نموده و با تذکر به خلبانان محترم، همچنین افزایش آگاهی عمومی، اقدام به فرهنگ سازی کنند.

شعارسال: یکی از بخش‌های ممنوع برای حضور مسافران در هواپیما، کاکپیت یا کابین خلبان در حین پرواز است. خلبان‌ها معموما قبل از پرواز و بسته شدن درب کاکپیت یا بعد از نشستن روی زمین و باز شدن درب کاکپیت، ممکن است بشکل موردی، اجازه ورود برخی از مسافران به داخل کاکپیت را بدهند. اما با توجه به ویدئوی حمید معصومی نژاد، بنظر می‌رسد که سلفی داخل کاکپیت، در حین پرواز صورت پذیرفته است (لزوم توجه داشت به اهرم موتور، دکمه‌های روشن هدایت پرواز و ... برای راست آزمایی).

تخلف احتمالی خلبانان پرواز رم- تهران ایران ایر و عکس سلفی با حمید معصومی نژاد در حین پرواز؟!

موضوعی که از نظر مقررات پروازی تخلف محسوب می‌شود و خلبان، مهماندار و امنیت پرواز باید پاسخگو باشند. از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درخواست می‌گردد که شفاف سازی‌های لازم در این خصوص را بعمل آورند.

تعداد بازدید : 4

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین